• Webbredaktör Annelie

    Använder du din mobiltelefonen som väckarklocka?

    Hur kommer du ur sängen om morgonen?

    Flera väckarklockor, snoozar du minst en kvart eller har du en sån där ljusklocka med fågelkvitter?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Använder du din mobiltelefonen som väckarklocka?
  • missan75

    Ja det gör jag, någon soft melodi spelas när jag ska upp. Kliver oftast upp på en gång. Att snooza är bara plågsamt.

  • Dimitra

    Jag har två riktigt, riktigt morgonpigga barn så här behövs ingen väckarklocka Död


    The Dimitra universe.
  • Flashbulb

    Använder den varje dag som väckerklocka men det som skrämmer mig mest med att använda mobil som väckerklocka är att den ibland inte ringer eller att batteriet dör ut helt trots full laddning.

  • Anonym (m)

    nu var det många frågor i TS, menar du att man ska svar på rubriken?

  • Renfana

    Ja det gör jag, fast bör nog skaffa en riktig väckarklocka då jag har blivit expert på att stänga av mobilen i sömnen. Jag brukar variera mellan olika jobbiga melodier när en har slutat ha effekt.

  • MammaMia93

    Just nu har jag ingen tid att passa, så jag väntar på att sonen väcker mig.. Annars är det mobilen som gäller.


    Elliot 30 December 2011 <3
  • Anonym (jjj)

    Använder väckarklocka då jag tycker det är lättast. Fast egentligen behöver jag knappt en väckarklocka, jag har lite av en inbyggd klocka o brukar vakna nån minut innan klockan ringer faktiskt. Brukar ligga kvar i sängen cirka 10 minuter, sen tar jag täcket om mig o sitter i soffan som en zombie i cirka en halvtimme medans jag käkar flingor haha

  • Severus

    Ja

    Har mobilen på laddning över natten, en bit bort så jag måste upp för att stänga av larmet


    Piece of cake to get rid of a piece of shit...
  • nozpa
    Severus skrev 2013-11-18 10:36:38 följande:
    Ja
    Har mobilen på laddning över natten, en bit bort så jag måste upp för att stänga av larmet

    Samma här.
Svar på tråden Använder du din mobiltelefonen som väckarklocka?