• Waiting 4U

Ruvare i november!?

Hejsan allihopa!

Tänkte kolla om det finns några ruvare som vill följas åt & dela med sig av symptom, känslor, tankar ja allt i detta ämne!?

Själv är vi inne på vårt andra syskonförsök & den 16 november (i normal ostimulerad cykel) sattes ett litet fint embryo in i mig, på min födelsedag dessutom
    Jag fick ont i magen/livmodern efter insättningen, alltså samma dag & efter det kom det en liten rosa blödning. Hade såpass ont att jag var tvungen att ta alvedon. Någon som varit med om något liknande? Jag kan få ont under ägglossning men detta kändes mer än vanligt. Dagen efter var allt bra igen & jag kan känna hur det sticker i livmodertappen & livmodern, känner även av att det "drar" i livmodern & brösten är smått ömma... men det känns för tidigt att känna nått!? Sen undrar jag vilken dag räknar man som RD 1?

TD 1 dec 

• Svar på tråden Ruvare i november!?
  • Linnna
    RUVARE NOVEMER 2013

Waiting4U - FET 16/11 BIM 28/11 TD 1/12

Miniängeln - FET 12/11, BIM ingen, TD 27/11

Orolig1980 - FET 12/11, BIM vet ej,TD 30/11

Linnna - FET 12/11, BIM ingen, TD 25/11

MissUnruly - ET 15/11, TD 3/12

Merjama - 

LillaMiraklet - ET 9/11, TD 25/11

Mikispikis90 - FET 21/11, BIM vet ej, TD 4/12

Onionen - ET 14/11, BIM vet ej, TD 28/11

Lillatrollet85 - ET 16/11, TD 1/12

Resultat:

LillaMiraklet: + , Tidiga vul 16/12, IVF4 återinsättning 6.

Linnna +, vul 19/12
  • Miniängel

Grattis Linnna och LillaMiraklet!!! Underbart!! =)

Själv börjar jag bli rikitgt orolig inför morgondagens test... Pust! Hade tänkt sysselsätta mig med öppna förskolan med dottern idag så att dagen skulle gå fort, men nu är jag förkyld, så vi får väl bli hemma. =(  

En önskan som blev sann
  • Waiting 4U

Okej det gick inte, försökte på mobilen nämligen.
    Men här kommer den... Ursäkta till er som är känsliga!Skäms

Såhär ser det ut, & som sagt så började det i fredags, alltså 6 dagar efter FET så det stämmer ju överens med en nidblödning på det viset. Sen kan det va så att det slutar helt mitt på dagen eller kvällen för att sen komma tillbaka på morgonen igen, som om att det inte kan rinna till fören man går upp ur sängen på morgonen.

• Orolig1980

Waiting4 u, tycker inte att du ska oroa dig, det ser ju inte mycket ut! Jag fick likadant direkt efter insättningen samt ungefär en vecka efter! Det kan komma lite blod när livmodern växer och de lilla rackarna borrar in sig ordentligt :) Ta det lite lugnt, klä dig i ngt skönt och försök att inte tänka på det! (Lätt att säga) Det är nog en nidblödning ska du se! Hur är det med brösten? Fortfarande ömma?

• Waiting 4U

Ja brösten är fortfarande ömma, hoppas verkligen att det är en liten enveten rackare som klämmer sig fast! :)

• Orolig1980

Då tror vi på det och håller tummarna, drick lite varm mjölk om du är hemma ;)

Kram :)

Svar på tråden Ruvare i november!?