Hur stort bor ni med barn?
1. Hur många barn har ni?
2. Bor ni i lägenhet, radhus eller villa?
3. Hur många sovrum har ni?
4. Hur många kvm bor ni på?
1. Hur många barn har ni?
2. Bor ni i lägenhet, radhus eller villa?
3. Hur många sovrum har ni?
4. Hur många kvm bor ni på?
1. Hur många barn har ni? 4
2. Bor ni i lägenhet, radhus eller villa? Villa
3. Hur många sovrum har ni? 6
4. Hur många kvm bor ni på? 500
1. Hur många barn har ni? 3
2. Bor ni i lägenhet, radhus eller villa? Villa
3. Hur många sovrum har ni? 3 sovrum
4. Hur många kvm bor ni på? 137 kvm
Från början användes två sovrum och äldsta hade eget rum och tvillingarna sov i vårt sovrum. Gjorde sedan om till tre sovrum och tvillingarna delar rum. Vi föräldrar har tagit det minsta sovrummet som inte rymmer så mycket mer än vår dubbelsäng och en byrå.
Utöver dessa rum har vi vardagsrum och arbetsrum och ett lekrum/gästrum, ja och så kök, toa och badrum förståss. Vi har alltså utrymme ifall alla barn vill ha eget rum i framtiden.
1. 1 barn
2. Villa
3. 4 sovrum
4. 160 kvm
1. 3 barn på snart 8, 3 och en liten på 3 månader.
2. Villa
3. 4 sovrum.
4. 160 kvm.
Det är nog egentligen bara tre sk. sovrum i huset, men vi kan lätt göra i ordning rummet som är tänkt som "finrum" till ett sovrum. Minstingen kommer dock få eget rum först när han närmar sig 2år. Innan dess får han sova hos oss.
Ett barn med två föräldrar i lägenhet, en 4a på 100kvm.
Vi planerar väl att bli fler i framtiden och köpa hus när det känns rätt. Det tredje sovrummet har sambon ockuperat med sina samlingsgrejer och så sover han bäst själv så får se hur vi löser det om det blir fler barn!
Vi bor i en trea på 86 kvm, Radhus/hyresrätt.
2 barn. Äldsta har eget rum, minsta har tagit över vårat, Vi bara sover över där tids nog får dom dela rum.
1 - Har två barn varannan vecka. En till i magen.
2 - Lägenhet
3 - 3 sovrum
4 - 81kvm
1. 4 barn (15, 13, 9, 1,5)
2. hyreslägenhet
3. 3 sovrum
4. 103 kvm
De tre största barnen har egna rum, minstingen har ett hörn och jag och min man sover i bäddsoffa i vardagsrummet. Trångt men funkar bra.
2 barn och ett i magen
Hyreslägenhet
2 sovrum
81 kvm
Hela mitt inlägg kom ju inte med
3 barn, 9, 7