• Anonym (H.L)

bi? trekant?

jag är osäker på om ja är hetro eller bi, ja har pojkvän som ja älskar men tänker ofta på
    tjejer och hur de är att ha sex med dem. har haft sex med en tjej för nga år sen, men va ganska full.
    min kille har alltid viljat haft en trekant men mest att han får titta på eller va lite delaktig. många flickvänner
    kanske blir lacka då men ja blir mer nyfiken å intresserad. någon som vet något om detta? 

• Svar på tråden bi? trekant?
  • Anonym (Hetro tjej)
    Anonym (H.L) skrev 2013-11-19 03:15:05 följande:

jag är osäker på om ja är hetro eller bi, ja har pojkvän som ja älskar men tänker ofta på
    tjejer och hur de är att ha sex med dem. har haft sex med en tjej för nga år sen, men va ganska full.
    min kille har alltid viljat haft en trekant men mest att han får titta på eller va lite delaktig. många flickvänner
    kanske blir lacka då men ja blir mer nyfiken å intresserad. någon som vet något om detta? 

Jag har haft många trekanter fyrkanter osv är tjej på 20+

Jag gillar o ha sex med tjejer ibland o längtar ibland osv men bara gör det är man ej bi för jag skulle aldrig bli kär el vilja leva med en tjej osv.......

Lever med en man o barn men kryddar till det ibland med o bju in andra i sexet :)
  • Anonym (osäker)
    Anonym (H.L) skrev 2013-11-19 03:15:05 följande:
    jag är verken tillsammans med en kille, eller hetro.

däremot är jag bi eller homosexuell, (tror jag), att ha sex med en hetro tjej, tror jag skulle vara hett. dem verkar va mycket mer badare, än oss andra liksom ;) men ja. jag har ju ingen erfarenhet av verken dittan eller dattan. vet bara, att jag kanske skulle vilja ha sex med en hetro tjej!! ;) fast egentligen spelar det nog inte någon roll, vad hon har för läggning. bara hon är snygg, och sexig, och smal ;)
  • Anonym (H.L)
    Anonym (Hetro tjej) skrev 2013-11-19 08:30:07 följande:
    Jag har haft många trekanter fyrkanter osv är tjej på 20+

Jag gillar o ha sex med tjejer ibland o längtar ibland osv men bara gör det är man ej bi för jag skulle aldrig bli kär el vilja leva med en tjej osv.......

Lever med en man o barn men kryddar till det ibland med o bju in andra i sexet :)
    okej har du haft de med bara tjejer eller killar och tjejer då undrar ja? hur är det? 
    ja jag känner att ja skulle vilja krydda till de lite extra, ibland behövs ju de i förhållanden. 
  • Anonym (H.L)
    Anonym (osäker) skrev 2013-11-19 11:25:42 följande:

däremot är jag bi eller homosexuell, (tror jag), att ha sex med en hetro tjej, tror jag skulle vara hett. dem verkar va mycket mer badare, än oss andra liksom ;) men ja. jag har ju ingen erfarenhet av verken dittan eller dattan. vet bara, att jag kanske skulle vilja ha sex med en hetro tjej!! ;) fast egentligen spelar det nog inte någon roll, vad hon har för läggning. bara hon är snygg, och sexig, och smal ;)
    okej :) har du bara haft sex med tjejer då?skulle du kunna tänka dig och ha trekant med tjej och kille eller bara med tjejer?;P
  • Anonym (Hetro tjej)
    Anonym (osäker) skrev 2013-11-19 11:25:42 följande:

Synd att man är gravid o har lite mage då :)

O sen ska man ju bo lagom långt ifrån varandra :) o rätt ålder osv osv
  • Anonym (Hetro tjej)
    Anonym (H.L) skrev 2013-11-20 00:30:53 följande:
    okej har du haft de med bara tjejer eller killar och tjejer då undrar ja? hur är det? 
    ja jag känner att ja skulle vilja krydda till de lite extra, ibland behövs ju de i förhållanden. 
    Jag har haft det med både och flera tjejer o flera killar o ibland 1 av varje o ibland 2 av varje osv o ibland bara tjejer o ibland flera killar på mig....... Det är mysigt o häftigt osv..... Men där emot gillar jag ej o se min man med en annan tjej så helst vill jag ha homo tjejer för dom vill ju inte vara med män :)
  • Anders 386

Om man känner att man kan bli förälskad i en person av båda könen är man bisexuell. Om man bara blir förälskad i motsatt kön är man hetero. Hetero som har sex med båda könen är sexuellt lekfull över gränserna.
    Skulle tro att nästan alla (90%?)har fantiserat om sex med samma kön, men många förnekar det kanske tom för sig själva.

Svar på tråden bi? trekant?