Inlägg från: Farsa på stan |Visa alla inlägg
  • Farsa på stan

Dockar knivhuggs i SVT barnprogram -tittarna rasar!

Jag tyckte att det var kul. Folk reagerar som om barn inte kan skilja på fantasi och verklighet. Om barn blir rädda av ett sådant här program tror jag att de BEHÖVER bli rädda, de har antagligen blivit alldeles för ompysslade och instängda.

För övrigt gillar många barn sådan här ganska sjuk humor. Jag minns när min dotter var ungefär sex år gammal och tog med sin docka när hon skulle bada en dag.
    "Ska dockan också bada?" frågade jag.
    "Nej, jag ska dränka henne!" svarade min dotter. Hon mördade den dockan många gånger. Idag är hon 14 år gammal och har ännu inte mördat någon riktig bebis, såvitt jag vet!

• Farsa på stan
    Dr Mupp skrev 2013-11-20 18:10:29 följande:
    Vad sägs som associationerna till partal birth abortion. 
    Hur menar du då?

Jag tror som många andra att barn kan skilja på vad som är på riktigt och vad som är på låtsas, och att föräldrar inte ska låta sina barn leka med vassa saxar. Rakel verkar också vara en snäll tjej, tror inte alls att hon är psykiskt onormal eller skadlig för barn som vissa påstår. Otäckt att så många sitter och hatar henne för att de inte gillar programmet.
  • Farsa på stan
    UniqueSnowflake skrev 2013-11-20 20:08:54 följande:
    Hur han menar?
    Det står

Här *pekar*
    Okej, det var säkert det de tänkte på när de gjorde programmet. För alla vet ju att abortförespråkare gärna gör lampor av bäbisarna som de sugit hjärnan ur.
  • Farsa på stan
    saltgurka skrev 2013-11-21 22:32:10 följande:
    Snart får man ju inte visa eller säga någonting. Ju mer som förbjuds, desto nöjdare blir vänstermaffian.
    Det har väl inget med "vänstermaffian" att göra. Jag röstar minsann inte borgerligt, men jag tycker programmet var kul ändå.
  • Farsa på stan
    saltgurka skrev 2013-11-21 22:47:00 följande:
    Jo. Vänstern, som alltid varit smygkommunister, vill att allting som de själva inte gillar ska förbjudas. Det är liksom det som kännetecknar vänster, i motsats till den liberala högern.
    Nej, uppenbarligen har du fel. Jag i hela mitt liv uteslutande röstat på Socialdemokraterna (som dessutom aldrig varit ens någorlunda kommunistiskt) eller Vänsterpartiet. Moderaterna och Folkpartiet är idag mer frihetsinskränkande än något vänsterparti någonsin varit. Men det har inte så mycket med den här debatten att göra.
Svar på tråden Dockar knivhuggs i SVT barnprogram -tittarna rasar!