• sara123

VUL i vecka 5+0 såg endast en tjock slemhinna! Borde man inte se något???

Någon som kan svara på ovanstående. Gjorde VUL på grund av upprepade missfall och läkaren ville ha koll på mig från början. Men han såg ingenting, en tjock slemhinna. Jag är ändå i vecka 5+0, borde man inte se en fostersäck?

Jag orkar inte med komplikationer mer, har gått igenom alldeles för mycket nu!

Snälla någon svara vad detta kan bero på.

• Svar på tråden VUL i vecka 5+0 såg endast en tjock slemhinna! Borde man inte se något???
  • Queenie70

Gick inte att se nåt på mig i den veckan. En vecka senare såg man dock hjärtat tydligt.

• sara123

Läkaren sa att antingen är det för tidigt, eller så är det missfall, eller så är det utomkveds.
    Känns lite sådär faktiskt. Han såg enbart slemhinnan som en grå sak, och så såg han att jag hade haft ägglossning. Men det är klart jag hade eftersom jag får plus på gravtesten. 

• Anonym (Stina)
    sara123 skrev 2013-11-20 13:14:44 följande:
    VUL i vecka 5+0 såg endast en tjock slemhinna! Borde man inte se något???

Någon som kan svara på ovanstående. Gjorde VUL på grund av upprepade missfall och läkaren ville ha koll på mig från början. Men han såg ingenting, en tjock slemhinna. Jag är ändå i vecka 5+0, borde man inte se en fostersäck?

Jag orkar inte med komplikationer mer, har gått igenom alldeles för mycket nu!

Snälla någon svara vad detta kan bero på.

Hur gick det för dig? Jag är i exakt din situation just nu 
Svar på tråden VUL i vecka 5+0 såg endast en tjock slemhinna! Borde man inte se något???