• Anonym (?)

Gemensam vårdnad, flytta till Norge med barn?

Hur gammalt barn handlar det om och har ni gemensam vårdnad?

• Anonym (?)

Så han har bara varit frånvarande i sju månader? Boka ett samarbetssamtal.

• Anonym (?)
    Anonym (Z) skrev 2013-11-21 17:59:01 följande:

Ts jag har kunskaper och är verksam i samfundet, mitt namn används flitigt som bästa ombudet i dessa frågor här på fl, varför? jo mina mål vinner oftas och jag har svarat men du kan inte fortsätta hävda att du vet vad han vill för har du flyttat utomlands med ungen förr? Har du inte det så vet du inte vad han kommer göra. Du har inga andra rättigheter en att göra det bästa för ungen och se till att umgänge sker och att ungen bor nära sin andra vårdnadshavare. Jag lämnar tråden om jag anser att jag vill det inte för att du vill det för att du vill ha svar som ger dig rätt att flytta men flytta du och räkna med att pappan vaknar och stämmer dig då förlorar du så det skriker, som jag sa jag bryr mig inte jag ser återigen en mamma som vill förstöra för sina ungar och deras fäder
    Jag har oerhört svårt att tro det du påstår. Sen gör Ts rätt i att följa råden från Kjell2. De är alltid sansade och kloka.
  • Anonym (?)
    Anonym (Z) skrev 2013-11-21 18:11:01 följande:

Hur vet du att ts följer just dem? Visa var ts skrivit att hon ska följa dem för det står inte i denna tråd!
    Du missade alltså den enkla informationen och ändå är du så insatt? Inlägg 27.
    Anonym (Norge) skrev 2013-11-21 18:30:05 följande:

Men ge dig! Jag har inte ändrat min historia!!!!!!!
    Låt dig inte bli provocerad!

• Anonym (?)
    Anonym (Z) skrev 2013-11-21 19:56:43 följande:

Som jag skrev i inlägget du citerar tr beslutar inte att barn skall flytta däremot att de skall stanna kvar. Så lycka till med att leva i drömmen att tr säger ungen får flytta, de kommer däremot säga att DU ts får flytta till månen, usa, norge eller vart du vill men inte u gen om ni inte är eniga
    Vilket skitsnack. En förälder kan absolut vinna boendet och vårdnaden om barnet och därmed flytta.
  • Anonym (?)
    Anonym (Z) skrev 2013-11-23 21:28:26 följande:

Ja men inte om de advokater som prats om på hennes jobb det är jäv det kan du höra med henne själv, lagen är som sagt väldigt enkel där
    Det är inte jäv fattar du väl?
Svar på tråden Gemensam vårdnad, flytta till Norge med barn?