• fantasifull

Julibebis 2014 i Örebro? (Juni-juli)

Ny plussad med bf 24/7 !!!:) inte planerad graviditet men välkommen ändå:) finns det fler i Örebro som också har Bf juni-juli?? :) Jag Är nyinflyttad i Örebro och får gärna kontakt med fler mammor eller blivande mammor :)

• Svar på tråden Julibebis 2014 i Örebro? (Juni-juli)
  • Annab85

Hej! Kul med tråden! Jag är beräknad i slutet av juni! Har redan börjat fundera på föräldraledigheten och hur man träffar andra föräldrar att umgås med på dagarna :)

• yndra

Klampar in har trots att jag inte langre bor i Orebro! Flyttade till usa 2012 men hanger garna med er i traden har da det inte finns ngt som ens liknar familjeliv har.

Jag ar beraknad till 27 juni, det ar mitt 4e barn.
    Har en son fodd  i Orebro 05, en dotter fodd i Orebro 2012, en dotter fodd har borta 2013.  

Hoppas det ar ok att jag joinar er!

• Ellisme

Hej! Kul att se att ni finns!:) Jag och min sambo flyttar till Kumla nu i helgen. Allt nytt, känner inga så vi börjar om från början och hoppas hitta vår plats där:) Är beräknad 29juni, första barnet.

• BaraVeronica

En tanke och inte alls med min mening att rycka bort folk från tråden, men många har ju facebook.. någon som är intresserad av att följas åt där? Jag startade en grupp "sommarbebisar 2014 örebro" om någon är intresserad. JAG tycker att det är lättare att prata där :) 

• AlliIsadora

Ellisme: Du skulle inte vilja lära känna varan :)? Ska flytta en bott utan för Kumla den 28/2 :) ochså ny vet inte mycket så utforskar vi tillsammans väntar andra barnet. Troligen juli/augusti:)

• Ellisme

Allilsandora: det kan vi göra, alltid lite svårt när man är helt ny på ett ställe så det vore ju en ide.:) vad roligt, hur gammalt är ditt första barn?

Bara Veronica: jag hittar inte igen gruppen på Facebook, men den finns där än eller?:)

• BaraVeronica
    Ellisme skrev 2014-02-02 19:14:28 följande:
    Allilsandora: det kan vi göra, alltid lite svårt när man är helt ny på ett ställe så det vore ju en ide.:) vad roligt, hur gammalt är ditt första barn?

Bara Veronica: jag hittar inte igen gruppen på Facebook, men den finns där än eller?:)
    Det var konstigt, den finns där. Skicka ditt fullständiga namn så kan jag bjuda in dig om du vill? :)
Svar på tråden Julibebis 2014 i Örebro? (Juni-juli)