Inlägg från: persikofjaril |Visa alla inlägg
  • persikofjaril

Raka fittan för helvete!

Kommer aldrig att raka någonting för att någon annan vill det. Den som försöker kräva att jag ska göra det kommer inte bli långvarig, tack och hej! Och det skulle helt vara dennes förlust.

Tur att min sambo inte är så känslig och aldrig skulle kräva att jag rakade mig någonstans, annars hade han inte varit min sambo.  

• persikofjaril
    Anonym (Tjej) skrev 2013-11-21 14:22:52 följande:
    Jag har aldrig rakat mig för att någon annan vill det. Jag gör det för att jag själv vill det. Även när jag varit singel och celibat har jag rakat mig, för jag tycker det är fräschare. Hatar att behöva pilla ut hår som fastnat i vecken, jag fick inåtväxta hårstrån som närmade sig böldkaraktär när jag INTE rakade mig men har inte besvärats av det en enda gång sen jag började raka. Sen är det mycket fräschare när jag har mens också. Skulle min sambo kräva att jag slutade raka mig skulle jag dumpa honom eller sluta visa min fitta för honom.

Ja. Alla gör självklart precis som de vill med rakningen. Det är det här med att kräva att det ska vara på ett visst sätt jag vänder mig emot. Man ska inte vara hårig/rakad för att någon annan vill att man ska vara det, utan för att man själv vill det
  • persikofjaril
    Sarakechi skrev 2013-11-21 22:07:49 följande:
    Jag kommer alltid raka fittan, idioter som säger att det är "pedofilmode" fick fel vaccin som liten, hår är äckligt, stackars karlar som får slicka håriga fittor för att sliddjur vägrar raka sig, usch!

Du får göra precis som du själv vill med rakandet. Men varför bryr du dig om hur andra människor väljer att göra?

Jag har aldrig varit helrakad därnere så jag kan inte uttala mig om hur det känns, det ska erkännas. Å andra sidan har jag aldrig känt mig äcklig eller ofräsch med hår, varför skulle jag, det är ju bara hår? Det finns där av en anledning, att skydda underlivet. Så varför skulle jag ta bort det, det är ju bara en massa krångel med rakhyvel och konstiga kroppsställningar och obekvämlighet?

Är det förresten bara tjejers hår som är äckligt, eller är det killars också? 
Svar på tråden Raka fittan för helvete!