• Rosatös

YES!!! ++++!! Trots att jag precis haft mens!

Den 26 januari fick jag min mens och grät mer än någonsin. Denna gång hade det känts lite lite annorlunda och brösten ömmade så de växte mig i min sömn dagen innan mens. 1 ½ vecka har följt och jag har mått som en galen kvinna! Jag har varit som en tickande bom! Varit på ett jävla humör och blivit förbannad så lätt! (Stackars min man) Jag har bölat och bölat och känt mig så deprimerad att det skrämt mig. Jag kände i fredags att nu måste jag söka hjälp, något är mycket fel! Kan det vara tillväxthormonet eller vad? I lördags gick min man och köpte ett graviditetstest till mig efter ett enormt raseriutbrott. Jag tog det i morse och skakade och grät när jag såg det tydliga pluset! Ett plus!!!! :-O
    Jag kan inte fatta det!!?! Vågar jag tro det? Hur vanligt är det att ha mens när man är gravid? Någon mer som upplevt detta?
    Jag är så rädd att testet inte stämmer! Att jag plusat för att jag varit gravid och mensen varit mitt missfall och nu är hormonerna kvar i kroppen. Men då skulle väl inte brösten värka nu? Och inte skulle detta mollande vara i äggstockarna? Jag vågar inte tro att detta är sant! Jag skrattar och gråter om vartannat! Håll tummarna att det växer ett pyre i min mage och håll tummarna att han/hon stannar där.

En glad galen kvinna

• Svar på tråden YES!!! ++++!! Trots att jag precis haft mens!
  • helenagbg

Ett plus är ett plus!!
    Grattis

• Flingan Söt

Ett JÄTTE grattis till dig o lycka till!

• MillaMolla

Grattis och lycka till du glada galna kvinna!
    Från en annan galen en!

• tolallik

Grattis!!

Sådär hade jag med i början på min graviditet, att jag fick som mens.

Lycka Till!

• en 2006 bebis

vänta ett tag å ta ett till test om du e orolig, inte alls för att skrämma upp dej eller så.. men ett tidigt missfall runt den tiden man ska ha mens, känns oftast som en helt vanlig mens.. en del märker inte ens att dom fått missfall.. men eftersom du fortfarande har symtom så tror ja att allt e bra.. så ett STORT GRATTIS!!

• Lillmyggan

Grattis Rosatösen!!!!!
    Jag fick min mens den 29 jan men den var mycket kortare än vanligt och jag blödde mycket mindre än vanligt. Igår och idag har jag haft en konstig känsla i magen och idag har jag haft precis sånt molande som när man ska ha mens och det värker typ där äggstockarna sitter. dessutom strålar och drar det neråt ljumskarna. Har funderat på att testa mig imorgonbitti men är så rädd för att få ett neg svar igen. Jag kanske bara har typ förstoppning eller nåt.

• Rosatös

Tack till er alla!! Håll tummarna för lilla mig nu....

Svar på tråden YES!!! ++++!! Trots att jag precis haft mens!