YES!!! ++++!! Trots att jag precis haft mens!
Den 26 januari fick jag min mens och grät mer än någonsin. Denna gång hade det känts lite lite annorlunda och brösten ömmade så de växte mig i min sömn dagen innan mens. 1 ½ vecka har följt och jag har mått som en galen kvinna! Jag har varit som en tickande bom! Varit på ett jävla humör och blivit förbannad så lätt! (Stackars min man) Jag har bölat och bölat och känt mig så deprimerad att det skrämt mig. Jag kände i fredags att nu måste jag söka hjälp, något är mycket fel! Kan det vara tillväxthormonet eller vad? I lördags gick min man och köpte ett graviditetstest till mig efter ett enormt raseriutbrott. Jag tog det i morse och skakade och grät när jag såg det tydliga pluset! Ett plus!!!! :-O
Jag kan inte fatta det!!?! Vågar jag tro det? Hur vanligt är det att ha mens när man är gravid? Någon mer som upplevt detta?
Jag är så rädd att testet inte stämmer! Att jag plusat för att jag varit gravid och mensen varit mitt missfall och nu är hormonerna kvar i kroppen. Men då skulle väl inte brösten värka nu? Och inte skulle detta mollande vara i äggstockarna? Jag vågar inte tro att detta är sant! Jag skrattar och gråter om vartannat! Håll tummarna att det växer ett pyre i min mage och håll tummarna att han/hon stannar där.
En glad galen kvinna