Inlägg från: Anonym (Blyger) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Blyger)

Tjejer, hur ska vi stöta på er på gymmet?

Om vi karlar ens skall göra det? Jag förutsätter att ålder och "attraktionskraft" är på ungefär samma nivå på "uppraggaren" och "objektet".

• Svar på tråden Tjejer, hur ska vi stöta på er på gymmet?
  • Anonym (Blyger)
    Anonym (Inte alls) skrev 2013-11-23 23:52:40 följande:
    För övrigt så kallar man inte kvinnor för "objekt". Ever!

Skäms
  • Anonym (Blyger)
    Anonym (Inte alls) skrev 2013-11-23 23:51:13 följande:
    Personligen så absolut inte alls!
    Men en del har ju svarat annorlunda.

Det är frågan det är fel på, du verkar inte ha förstått att kvinnor, som alla andra, är individer.

Så, nej det finns inget svar. Använd ditt sunda förnuft, och känn av läget helt enkelt.
    EN "ANNAN" MAN? DVS EN BÖG?
  • Anonym (Blyger)
    Anonym (alltid) skrev 2013-11-23 10:53:48 följande:
    De flesta som ber om råd angående raggning i diverse olämpliga miljöer pratar inte annars med kvinnor normalt sett, de tror att det bara finns två lägen när det gäller kvinnor avstånd eller raggning, de har ännu inte upptäckt att man kan prata med kvinnor på samma sätt som man pratar med män.

Det är exakt så. Man pratar endast med tjejer på krogen lite smålullig. Man har ingen aning om vad man skall diskutera när man är nykter. Men på krogen blir det många ragg trots allt. Kanske ser jag bra ut?

Jag minns  när George-karaktären i SEINFELD skulle ringa upp tjejer. Han  skrev manus först.  Jag kan känna igen detta i mig själv. Ändå är jag en person som kan diskutera, tjöta och skämta med killkompisar.  
  • Anonym (Blyger)
    Anonym (......) skrev 2013-11-26 12:37:49 följande:
    Har bara läst trådstarten och tänker spontant: Inte alls tack. Jag är här för att träna och har full fokus på det, låt mig vara.......
    Jag har eg samma uppfattning om gymmet. Men jag  kör mycket styrka, och tvingas att ta paus mellan seten. Då kan det vara trevligt att växla några ord, utan att det stör träningen. (Om man kunde komma på ngt vettigt att säga)
  • Anonym (Blyger)
    Maria 434 skrev 2013-11-26 12:38:39 följande:
    Jag vill absolut inte bli uppraggad på gymmet, jag är där för att träna och inte något annat.
    Skulle jag bli raggad på på gymmet så betyder det att killen som gör det inte är speciellt intresserad av träning vilket för mig gör killen ointressant.
    Jag tycker det är störande när en kille kommer fram till mig för att ragga när jag tränar, jag fokuserar på min träning och inte på de runtomkring  

Man kan ju vara intresserad av dig och träningen samtidigt!
  • Anonym (Blyger)
    Anonym (Man32) skrev 2013-11-26 12:47:25 följande:
    Är det inte bara losers som stöter på brudar på gymmet f.ö.?
    Ja, alla som stöter på brudar är loosers. Men Man32 har alltid ett stim omkring sig genom att endast vara sig själv.
  • Anonym (Blyger)
    Ermenegildo skrev 2013-11-27 12:32:08 följande:
    Han kan i alla fall stava till loser.
    ja, han är ju ingen loser som jag
  • Anonym (Blyger)
    Anonym (Man32) skrev 2013-11-27 16:06:23 följande:
    Bara det att det ju är svårt att undgå att se alla de snubbar som råsttirrar på brudarna på gymmet, och direkt tar chansen att "hjälpa till" med hantlarna, eller att få till den riktiga knäböjen, för att få tafsa ett slag. Som knähundar.

Just detta med råstirrandet och tafsandet måste man arbeta bort. Men har du aldrig sett en tjej på gymmet med en skitsexig röv och tänkt  " jag bara måste ta henne bakifrån".  ?

Då kommer man snabbt ifrån reptilstadiet till en tänkande homo sapiens: Hur skall jag charma henne.  hm hm  måste lägga upp en trestegsplan.......... sedan kommer man inte ens till steg 1 för man har ingen aning om vad man skall säga under steg 2,
    Steg 3 medför sällan några  problem  (=första dejten)

• Anonym (Blyger)
    Anonym (sexpack) skrev 2013-11-27 18:40:15 följande:
    Jag tränar på ett direktörsgym inne i stan. Där finns det tyvärr försvinnande få kvinnor att titta på, än mindre ragga på. Om man nu inte tar någon yoga- eller zumbaklass kanske. Men där går väl värdighetsgränsen...
    Prins Daniels gym?
Svar på tråden Tjejer, hur ska vi stöta på er på gymmet?