Inlägg från: Anonym (?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (?)

Slicka orakad fitta

Anonym (L) skrev 2013-11-22 19:24:31 följande:

Slicka på hår? Vart slickar du då egentligen? Man brukar nämligen inte ha hår varken på klitoris, inre blygdläpparna eller kring slidmynningen. Tror inte så många njuter av att bli slickade på venusberget..
    Du brukar fläka upp din fitta då och spänna ut blygdläpparna så de inte kommer ivägen? Eller sticker din klitoris ut så långt att man inte nuddar de yttre blygdläpparna om man slickar/suger på den?
  • Anonym (?)
    Anonym (L) skrev 2013-11-22 21:43:10 följande:

Det är väl klart mannen särar på blygdläpparna när han slickar. Det är ju där det är innanför det är skönt liksom.. Särar man inte kommer han ju bara åt yttre blygdläpparna.
    Eller så särar han med tungan? Och då kommer det hår i munnen. Har man inga bautaläppar där nere så krävs inga händer för att komma åt godsakerna.
  • Anonym (?)
    Anonym (? 2) skrev 2013-11-23 00:49:00 följande:
    Nej blev nåt fel, tänkte säga till Tezz att muslimer ju ofta är helt rakade? Både män och kvinnor. Det är vad jag fått veta/sett iaf, trodde det var nåt kulturellt.
    Min man är muslim, han är inte rakad. Han påstår att när han ber så ska han egentligen vara rakad över hela kroppen (förutom huvudet) men han har aldrig rakat sig, så jag tror det är nån grej han drar till med för att jag ska sluta klaga på att han vill raka armhålorna. Tycker det är skitbögigt med lena armhålor på killar.
  • Anonym (?)
    Noname00 skrev 2013-11-24 01:28:09 följande:
    ingen av damerna här som tycker det känns mer när det är rakat och man slickar? :)
    Jo absolut!
  • Anonym (?)
    boomstar skrev 2017-02-08 10:22:46 följande:
    Ja, precis! Vad kommer den här envisa idéen om att det skulle vara ofräscht med hår? Det är väl ingen som tycker det är oooooofräscht med hår på huvudet och renligare med rakat huvud. Eller utan ögonbryn. För att inte tala om skägg.

Hårbeväxning är en sak. Renlighet är en annan sak. Är man inte renlig är man ofräsch. Med eller utan hår.

Och precis som "natur" invänder; utslag och små blämmor som hos vissa bildas runt alla hårsäckar vid flitig rakning är om något ofräscht.
    Kan tänka mig att det beror på placeringen av håret. Många har flytningar, alla kissar och bajsar. Är man nere med ansiktet där nere är man antagligen mycket medveten om detta och att ha det "rent" genom att ta bort håret kanske gör att den som slickar känner sig säker på att inget av ovanstående sitter kvar i eller under håret. Hade nog varit samma om vi istället gillade att slicka armhålor.
Svar på tråden Slicka orakad fitta