• Anonym (Sugen)

Slicka orakad fitta

Ni som inte vill slicka en fitta som har hår har gått miste om något.fittan både lukta och smaka som en fitta ska.En rakad fitta luktar ju bara tvål, men är det inte fittans underbara doft som man tänder på?

• Svar på tråden Slicka orakad fitta
  • Anonym (?)
    Anonym (L) skrev 2013-11-22 19:24:31 följande:

Slicka på hår? Vart slickar du då egentligen? Man brukar nämligen inte ha hår varken på klitoris, inre blygdläpparna eller kring slidmynningen. Tror inte så många njuter av att bli slickade på venusberget..
    Du brukar fläka upp din fitta då och spänna ut blygdläpparna så de inte kommer ivägen? Eller sticker din klitoris ut så långt att man inte nuddar de yttre blygdläpparna om man slickar/suger på den?
  • Anonym (L)
    Anonym (?) skrev 2013-11-22 21:38:02 följande:
    Du brukar fläka upp din fitta då och spänna ut blygdläpparna så de inte kommer ivägen? Eller sticker din klitoris ut så långt att man inte nuddar de yttre blygdläpparna om man slickar/suger på den?

Det är väl klart mannen särar på blygdläpparna när han slickar. Det är ju där det är innanför det är skönt liksom.. Särar man inte kommer han ju bara åt yttre blygdläpparna.
  • Anonym (?)
    Anonym (L) skrev 2013-11-22 21:43:10 följande:

Det är väl klart mannen särar på blygdläpparna när han slickar. Det är ju där det är innanför det är skönt liksom.. Särar man inte kommer han ju bara åt yttre blygdläpparna.
    Eller så särar han med tungan? Och då kommer det hår i munnen. Har man inga bautaläppar där nere så krävs inga händer för att komma åt godsakerna.
  • Anonym (Tezz)

Jag är alltid rakad, har aldrig haft en buske och skulle aldrig ens tänka tanken av att låta min man slicka mig om jag hade haft en buske. Jag hade fan blivit orolig ifall jag hade kvävt honom mer än att njuta av stunden. Hår har man på huvudet inte på musen! Många muslimska tjejer har det, har alltid undrat varför?? Hemskt när dom har mens och allt fastnar i håret liksom :S

• Noname00

Varför måste man sära på läpparna när man slickar, är det helrakat och inte hänger ut något utan endast är en springa så är det otroligt härligt att bara ta tungspetsen och retas lite.
    Hon kan ju enkelt med handen spänna ut fittan med två fingrar så får kvinnan som hon vill.
    Men jag gärna till, kur med ett finger eller två mot g punkten och särar på läpparna med pinsettgreppet med andra handen så klittan blottas lite.
    Och sen lite fjäderlätt med tungspetsen på det.
    Ni tjejer kanske tycker det låter hemskt vad vet jag Glad 

• KDN

Jag föredrar rakat . Men det fungerar orakat med .
    Men bäst är det med rakat . Man slipper ju riskera att få hår i munnen då som så många andramed säger Glad

• Anonym (...)

Slickar helst inte om blygdläpparna är håriga. Det är lite utan en stämingsdödare att behöva plocka/spotta ut små hår ur munnen stup i kvarten. Busken ovanför stör mig inte alls. Men där man jag slickar vill jag helst ha det fritt från hår. Av samma anledning så rakar jag det som växer på mitt könsorgan och även ca 1cm runt roten av penis och ibland pungen. Ingen som suger av mig ska behöva avbryta för att plocka ut små hårstrån ur munnen, jag är fullt medveten om vilken plåga det är...

• Bombe

Att slicka orakad mus ger mig minnen från 80-talet. Man slickade mus och sedan när man börjat knulla det lilla livet så hade man ett fitthår i halsen som man inte kunde bli av med. Att harkla och hosta under akten var på den tiden otänkbart , så det enda man kunde göra var att knulla på tills hon var tillfredsställd för att sedan ursäkta sig för att hämta dricka till båda parter. Sedan knulla på henne igen och då kunna njuta av den härliga stunden . Jag tackar kvinnor / tjejer för en hårlös fitta är det bästa som finns.

• Anonym (? 2)
    Anonym (Tezz) skrev 2013-11-22 21:49:33 följande:
    Jag är alltid rakad, har aldrig haft en buske och skulle aldrig ens tänka tanken av att låta min man slicka mig om jag hade haft en buske. Jag hade fan blivit orolig ifall jag hade kvävt honom mer än att njuta av stunden. Hår har man på huvudet inte på musen! Många muslimska tjejer har det, har alltid undrat varför?? Hemskt när dom har mens och allt fastnar i håret liksom :S

• Anonym (? 2)

Nej blev nåt fel, tänkte säga till Tezz att muslimer ju ofta är helt rakade? Både män och kvinnor. Det är vad jag fått veta/sett iaf, trodde det var nåt kulturellt.

Svar på tråden Slicka orakad fitta