• mabrotnosh

Emmaljunga Edge duo+nitro city

Hej!

Jag har kommit fram till att efter mycket byte av vagnar hit och dit att jag vill ha en Edge duo S. Nu har jag ju dessa två vagnar en edge duo och en nitro city att dras med och skulle behöva sälja dem men vet inte riktigt vad jag ska ta för dem.

edge duo- har rätt färg och allting men gillar inte riktigt chassit och vill ha ett s chassi istället. Så hur gör man går det att köpa ett chassi separat och sedan sälja det chassit man har och hur mycket skulle det kosta. Vad skulle ni sälja en edge för om det är fotsack, madrass, liggdel och sittdel och som det enligt serie numret är en 09? Men uttagen och använd 2010.

nitrocity- ska bara bort den är alldeles för låg för min dåliga rygg. Det är en pink check med quadrolift också pinkcheck det står också att det är en 09 enligt serienumret. En skötväska emmaljunga original följer med med trasig dragkedja och så fotsack.

Vad skulle jag kunna begära för dessa vagnar? Vad är rimligt liksom? Vill inte skänka bort dem och vagnar är väl inte riktigt min starka sida är van att deala med mobiler.

Svar på tråden Emmaljunga Edge duo+nitro city