Hatad av andra kvinnor - nån mer ?
Jag upplever mig som en väldigt trevlig och sympatisk person gentemot andra. Försöker alltid behandla alla väl, och bryr mig om andras välmående.
Detta är min egen tolkning av mig själv. Jag vet inte hur det ser ut från andras synvinkel faktiskt ...
Jag upplever dock att jag jävligt ofta blir ogillad av andra kvinnor - typ genast i den första konversationen man har när man lär känna någon. Jag märker detta genom att de kopplar på en "attityd" mot mig ... Typ svarar mig drygt/gör narr av det jag säger/är nedlåtande.
Jag undrar - är det fler som känner såhär ?
Finns det fler tjejer - som ofta känner sig illa behandlade av andra kvinnor ?
Jag tror nästan det har med personkemi att göra ... att man kommunicerar på olika sätt/är på olika sätt, och att vissa har svårt att se förbi detta och vara trevliga ändå. Att det är mest kvinnor som beter sig drygt mot mig tror jag är ett sammanträffande...
Män har jag (om jag ser tillbaka på saker och ting) alltid kommit bra överens med.
Jag tar upp frågan för att jag finner det fascinerande. Jag får som sagt detta "motstånd" av kvinnor - men inte av män, och det vore intressant att höra om någon upplever det på samma sätt.