• Anonym (**)

Kort uppe på väggen på mitt ex:s dotter....

Nej, jag tycker verkligen inte du ska ta ner kortet. Hon betyder mycket för dig och mamman beter sig hemskt illa mot sin dotter som helt plötsligt förbjuder all umgänge med dig. Fattar inte riktigt hur hon tänker där?

Jag har ett ex som var styvpappa till mitt barn under de 4 år vi bodde ihop. Nu är det slut mellan oss men självklart vill jag att han och mitt barn ska ha fortsatt kontakt.

Kan tillägga att jag hatar den mannen pga saker han har gjort emot mig, men för den skull hindrar jag inte mitt barn att träffa honom. Barnet har han inte behandlat lika illa som mot mig och dom gillar nog varandra lite fortfarande. 

• Anonym (**)

Men om dottern är 5 år idag och du slutade ha umgänge med henne nu i somras så måste hon väl komma ihåg dig mycket väl när du hämtar din dotter? Hon borde väl sakna dig och prata om dig? Eller har jag missförstått?

• Anonym (**)
    Anonym (Känner saknad) skrev 2013-11-24 11:14:01 följande:
    Nu tog jag upp med mamman att få ha min dotter lite mer men hon sa blankt nej. Då sa jag att då blir jag tvungen att ta upp det med familjerätten och då sa hon att då tar hon upp att jag har foton på väggen på hennes dotter.....( haha tänkte jag, det bryr väl sig inte dem om )

Bara bra om hon tar upp det. Ställer inte henne i någon bättre dager direkt - snarare tvärtom!
  • Anonym (**)
    Foxtrott skrev 2013-11-24 11:30:11 följande:
    Skulle hon använda det faktum att du har ett kort på er gemensamma dotters storasyster på väggen som något slags argument för att du inte ska ha mer umgänge med ert gemensamma barn framstår hon ju som skvatt galen. Bra för dig.

Exakt  ha ha.....
Svar på tråden Kort uppe på väggen på mitt ex:s dotter....