Inlägg från: Anonym (herregud) |Visa alla inlägg
  • Anonym (herregud)

Min sambos far är pappan till mitt ofödda barn

Såklart du måste berätta det! Ingen tvekan om saken. Ja, många relationer kommer säkert att förstöras men detta är ingenting du kan hålla hemligt bara för att allt ska fortsätta som vanligt. Du måste stå för vad du gjort och ta konsekvenserna.
    Din sambo är lycklig, såklart han är.. men han är lycklig av en lögn, och ingen, absolut ingen förtjänar att leva i en lögn! Han måste få veta och välja hur han vill leva sitt liv.
    Det är ett barn. En människa. Föreställ dig själv att du skulle få reda på att din pappa, inte är din pappa, utan din bror. Och din farfar? Ja han är din pappa. För sanningen kommer alltid fram! Alltid.
    Om du har ett hjärta så berättar du. Också för ditt ofödda barns skull, du vill väl det bästa åt ditt barn? Det bästa är att berätta och inte ljuga. Inte låta bebisen komma till världen i en lögn.
    Fy skäms på människor som dig. Att först ligga med din sambos pappa och sen tveka att berätta att du är gravid? Jag har aldrig blivit näsan så panikslagen av en tråd här på FL.. Allt jag vill göra är att berätta åt din sambo. Han måste få veta!

Svar på tråden Min sambos far är pappan till mitt ofödda barn