Gamla fula bilder som alla kan se...
Ja, jag vet att jag överdriver nu, men jag behöver verkligen hjälp.
Jag har ett ovanligt namn, enda i hela världen som heter detta. Så när någon (vem som helst) söker på mitt namn kommer det upp gamla extremt fula bilder på mig som jag inte har tillåtit att någon ska publicera. Under bilden står det en text om vilken dålig vän jag är. Det står både för och efternamn och det syns klart och tydligt att det är jag för några år sedan.
Jag har ett extremt dåligt självförtroende och hatar alla bilder som finns ute på mig. Men på dessa bilder är sk smygbilder då jag typ sitter och gäspar eller gör någon ful min.
Nu har jag bett min föredetta vän som lagt upp bilderna att ta bort dem 5 gånger. Några gånger har hon "glömt", nu har hon tagit bort mitt efternamn från texten. Men bilderna är kvar och de kommer fortfrande upp.
Jag har anmält bilderna men hemsidan skriver att de inte bryter mot deras regler. Jag har skickat flera mail till sidan men får inget svar alls.
Nu tycker alla jag överdriver och ska ge mig. Men jag vill verkligen inte att dessa bilder med dessa texter ska finnas där... skitsamma om inte mitt namn är med, dom kommer ju ändå upp på google och man ser ju att det är jag!
Vad ska jag göra?! Jag måste väl ändå få bestämma själv om jag ska vara med på nätet? Eller finns det inget jag kan göra? :/