Inlägg från: Anonym (glåpord) |Visa alla inlägg
  • Anonym (glåpord)

ni med knarkare till partner

Jag tycker du gör helt rätt i att ta ett steg tillbaka, med din människosyn så mår han långt bättre att inte vistas i din närhet.
    Det verkar redan som han inte mår så bra så det bästa r att inte bidra till hans ohälsa.

• Anonym (glåpord)
    Anonym (avslut) skrev 2013-11-26 17:18:04 följande:

O vd har jag för mmänniskosyn?
    Du svänger runt med generaliserande glåpord, tycker inte att man slänger nedsättande fraser mot folk man vill bli ihop med.

• Anonym (glåpord)
    Anonym (avslut) skrev 2013-11-26 18:22:37 följande:

Jag vill inte bli ihop med honom o vad för glåpord? Knarkare? Hora? Han är en knarkare o han kallade mig för hora va vill du att jag ska säga?!
    Nej, han är en människa du förminskar med generaliserande glåpord, tillsammans med några milioner som delar en detalj i sina liv och det är drogval, inget annat.

Mot dig var han personlig, viss skillnad på det och att svänga runt med ord som ligger på nivå neger och blatte.

Givetvis gör du rätt i att ta ett steg tillbaka i och med han blev personlig mot dig på ett negativt sätt, inte mycket att fundera på, du däremot behöver kränka andra för att en person såra dina känslor.

• Anonym (glåpord)
    Anonym (ursh) skrev 2013-11-26 19:12:28 följande:

Ursh, den där knarkaren kan gott och väl hålla sej borta från TS. Ursh drogmissbrukare med massa sjukdomar och ett svagt psyke BLÄ! Ursh vem fan vill vara med en missbrukare, och klart som korvspad att jag (och många) andra ser ner på knarkare, inte fan är det nån annan som petat i dom droger, utan valet är ju helt upp till dom!
    Och du ska ha jobbat med att hjälpa dessa människor ur deras problem, inte undra på att folk hellre dör på gatan om folk med dina fördomar och hat tar emot.

• Anonym (glåpord)
    Anonym (avslut) skrev 2013-11-26 19:19:51 följande:

asså är du en knarkare? Annars förstår jag inte varför du försvarar dessa parasiter :s
    Av den enkla anledningen att missbrukare är också människor, människor med problem som behöver hjälp för att komma tillrätta med sitt tillvaro, då inte glåpord fördömande och ren hat som vissa sprider.
    Dessa utgör även en försvinnande liten andel av gruppen som konsumerar diverse droger, den breda majoriteten av drogkonsumenter, eller ska vi bara säga människor har inga problem med sina hobbys, vad dom nu heter.

Att du har stött på ett svin som inte kunde ta ett nej med still ursäktar inte att du skiter över flera miljoner människor bara i sverige som bara råkar konsumera samma eller nån drog överhuvudtaget.

• Anonym (glåpord)

Jag tänkte på tråden en stund på jobbet och jag kan servera en mycket enkel förklaring, tror inte det rör sig om nån psykisk ohälsa som nån föreslog.

Tror mer att den dystra sanningen om dig kom fram precis innan killen begick det fatala misstaget att hamna i säng med dig.

Ett år har han jagat säger du, om jag ska ta en vild gissning så är det först på senare tid han kom underfund vilken fruktansvärd syn du har på "knarkare" som du ser han som.

I det ljuset så förstår jag inte varför han kallade dig för hora, det är en förolämpning mot prostituerade att kalla såna som dig för horor.

• Anonym (glåpord)
    Anonym (avslut) skrev 2013-11-27 17:32:34 följande:

Förstår du själv va du säger? För det gör inte jag. Han svarar inte för att jag inte gillar knarkare? Hahaha knarkare vet sällan själva att de är knarkare, de röker ju på bara ingen big deal liksom. Yeah right :/

Ska jag lägga om det till klarspråk till dig?

Du är en fördomsfull as och förmodligen så gick det upp för han precis innan han bad dig dra åt helvete, vilken individ som helst skulle ta samma steg om man har det minsta lilla gnutta av självrespekt.

Nej, lika lite som blattar kallar sig själva för blattar eller negrer för negrer så kommer ingen drogkonsument kalla sig själv för nedsättande titlar, mer än vad idioter slänger åt deras håll i brist på bättre vetande.

• Anonym (glåpord)
    Anonym (avslut) skrev 2013-11-27 18:57:37 följande:

Ber om ursäkt om jag har sårat dina känslor.

Tänkte mer på att du skiter på en löst sammanhängande gruppering som består av så där över en  miljon svenskar för att du har förolämpat en cannabisrökare och han gav igen i exakt samma mynt.

Personligen så tar jag inte åt mig av vad jag läser på nätet, men ibland så reagerar jag när jag ser allt för mycket skit flöda åt fel håll

Svar på tråden ni med knarkare till partner