Vad kan vara fel
Hej är i vecka 27,2 (mitt 4e barn) har stora besvär av foglossning, bäckensmärtorförvärkar och värkar.
Förutom mina besvär med smärta så är jag väldigt trött har yrsel, mår illa.
Är sjuskriven nu sen ett par veckor tillbaks, äter 2 Citodon på morgonen, 1 Panodil 1g på dagen och 2 Citodon tiill kvällen igen. Går på sjukgymnastik, vattengymnastik, massage hos sjukgymnasten på sjukhuset, TENS aparat och står i kö för akupungtur.
Även att jag äter dessa tabletter och får denna hjälp så blir jag inte smärtfri, har svårt att gå (går med kryckor), tabletterna gör att jag mår jätte illa, har nu börjat med tabletter mot illamåående med så det har blivit lite bättre, har svårt att äta. Är jätte trött mitt blodvärde hade sjunkit sist till 44 även att jag äter full dos av niferex.
I går så va jag på väg från sjukgymnasten (hade fått massage) så skulle jag byta buss i kollektivtrafiken och fick svårt att andas, blev jätte kall, domnade av i ansiktet och armarna, synen försvan nästan helt. Fick ringa till min sambo så han fick möta upp mig, va tvungen att kräkas, trodde jag skulle svimma. va helt darrig och det surrade i hela ansiktet o händerna. Blev bättre efter ett tag sen kom det tillbaks, började med att jag fick svårt att andas o sen blev det vitt för ögonen o syrrade o domnade i kroppen, en gång till blev det så innan jag kunde komma hem o lägga mig i sängen, såv hela kvällen. Kändes lite bättre när jag vaknade frammåt natten, men så otroligt trött och jätte ont i magen o ryggen, speciellt på vänster sida. i dag har jag mest vart trött, sovit hela förmiddagen, där av att jag missade telefontiden till min BM mottagning, tänkte kolla med dom vad som kunde vara fel.
Förutom dessa symtom som jag skrivit här hade jag ökat tryck på magen och kryggen, kändes som starka förvärkar. men kände att barnet i magen va aktivt och rörde sig mer en vanligt nästan.
Vad kan vara fel med mig?
Mvh