Mina "drömmar" blir verklighet.
Det är helt sjukt... Okej om det hände en eller två gånger. Men nu har det hänt fem gånger under några år(har bara skrivit ner de större händelserna).
Kan någon förklara hur det blir såhär? För detta börjar bli riktigt läskigt, och äckligt rent ut sagt. Vad ska jag göra? Jag vågar knappt somna längre. Jag tar speciellt inte de olika sömnmediciner jag fått utskrivna, för då drömmer jag ännu mer. Och då är sannolikheten mycket större att jag drömmer någon sånt här.
Mina drömmar:
- Det börjar brinna hos min mormor och morfar i vardagsrummet. Några veckor senare börjar det brinna, fast i köket.(Inga allvarliga skador på varken lägenhet och ingen skadades, förutom köket som förstördes).
- Jag är på sjukhus, jag ligger på en brits och en sjuksköterska gipsar min fot. Någon dag senare trampar jag rejält snett och mitt ledband går av.
- Har flera gånger drömt om hur jag vinner flera stjärnvinster på Liseberg. I helgen, såklart, vinner jag just dom stjärnvinster jag drömt om.
- Vi har inbrott här hemma. Det är ett 10-tal personer som rånar oss på allt, både jag och mina föräldrar och syskon är hemma samtidigt som dom är här. En månad senare, så har vi inbrott. Vi var dock inte hemma när rånarna kom.
- Jag går runt med ett rosa gips i flera veckor på höger hand, jag klagar på att det skaver och jag får panik av att jag inte kan ta av det. I måndags, så bröt jag båtbenet på vänster arm.