• Anonym (Chefen)

Vad "ska" ingå i julkorgen?

Jag jobbar som chef över fem avdelningar (sammanlagt ungefär 35 personal) och nu till jul vill jag ge en liten julkorg till varje avdelning för att visa min uppskattning över deras fantastiska arbete. Budgeten är inte den bästa, så jag kan bara lägga ca 2000 sammanlagt på detta. Varje korg kan alltså inte kosta mer än 400 kr. Jag hade tänkt en liten blandning av frukt och godis och så. Vad anser du är "ett måste" i en julkorg? Tar tacksamt emot förslag. :)

• Svar på tråden Vad "ska" ingå i julkorgen?
  • Anonym (mums)

Lite lyxigare chokladpraliner! Men after eight är bra

• Anonym (Chefen)
    Anonym (mums) skrev 2013-11-29 07:59:56 följande:
    Lite lyxigare chokladpraliner! Men after eight är bra

Ja den är ju en klassiker. :) Clementin och apelsin hör väl också till va? Kanske pepparkakor?
  • Neelah

Clementin, pepparkakor, choklad och kanske knäck eller kola (till såna som jag som inte gillar choklad), röda äpplen kan vara fint också och nötter/mandel (men kolla först så att ingen är allergisk).

Följ dina drömmar var de än leder
  • Anonym (b)

En julblomma med tillhörande choklad. After eight skulle jag absolut inte lägga i. Det finns en massvis med olika tryffelchoklad i olika smaker.

Kolla blomsterhandeln. Interflora t ex. De kan fixa åt alla dina anställda en julpåse med en härlig mindre amaryllis kanske en mindre plantering med choklad samt kanske pengarna räcker till ett presentkort var (100 kr). Deala med blomstershopen i närheten av dig. Du ska köpa så pass mkt så du får säkert rabatt. 

• Anonym (Chefen)
    Neelah skrev 2013-11-29 08:07:22 följande:
    Clementin, pepparkakor, choklad och kanske knäck eller kola (till såna som jag som inte gillar choklad), röda äpplen kan vara fint också och nötter/mandel (men kolla först så att ingen är allergisk).
    Följ dina drömmar var de än leder

Ja men just det, knäck och äpple och sånt är ju suveränt. Tack. :)
  • Liten till