Ja ett plus men inte med sambon
Ja jag vet är dum i hela huvudet!!!! Så här ligger det till i6 år har jag o min sambo kämpat med olika behandlingar men aldrig gott en hel graviditet massa mf bakom mej o under 1års tid har jag rasat 20kg för att min längtan efter bar har tagit så hårt på mej. Vi prata om att använda en annans mans små kamrater för att se om det skulle funka men min kar skrek rätt ut nej då är det inte mitt barn Nu är det så här att i tisdags fick jag ett fint plus på stickan ( överlycklig) men det är inte min kar som är pappan! Har verkligen ställt till det men jag ville så gärna ha barn så jag sa på skoj till en vän att kan inte jag få dina simmare i en burk så gör vi ett Kul test ( inte nykter i det läget) självklart sa han så nu är jag har med ett litet pyre i min mage o inte har jag dåligt samvete för de vilket gör mej lite rädd för mej själv. Hur fan kunde jag va så dum men längtan tog över hela mitt liv så det va nog det som hände. Har inte sagt något till min sambo vet inte hur jag ska lägga fram det på ett bra sätt. Kan meddela att vi har glidit från varan mer o mer. En väldigt glad idiot de är ja det