• Mamma2001

Polarn o Pyret beroende del III

Japp,startar upp en ny tråd då då den gammla är avstängd...

Sista inlägget så frågade nån ang vårkläderna om det är utplockat lr finns en del kvar.
    Här uppe i Sundsvalls butik finns det iaf typ allt i alla storlekar på ytterplaggen,inte utplockat alls!

• Svar på tråden Polarn o Pyret beroende del III
  • Aannaa
    Lägger i mina favoriter igen!!!
  • gbgumman

Har köpt en brun fleas tröja. Den med något svart foder som stoppar vind m.m. Jätte fin för stor nu men den är köpt till sommaren då lillen får ha den som jacka när det är lite små kyligt. Passar nog nästa vinter under overallan också.

Just nu har han en grön och vit flaes tröja från pop som är helt underbara.

• lilllinda

Vårkläderna kommer i omgångar, tar något plagg slut så kommer det snart påfyllning. Det brukar vara i slutet av våren el början till sommaren som plagg verkligen tar slut. Jackorna är väl de enda plagg som det är risk att de går åt fort..

• Åsa31

Jag brukar köpa vårjackorna i början på april och det brukar alltid finnas kvar. Flecce jackorna tog dock slut i våras och jag fick vänta till juli , tror jag.....
    Jag bor ju en bit bort från min Pop butik så jag brukar köpa väldigt mycket på engång.. Personalen brukar skratta åt mina lass!
    Ska väl åka iväg på en shopping tur i mars någon gång...Jag gillar inte att små handla utan köper på mig ordentligt på en gång..

• pannisen

Jag köpte en röd fleeceoverall, en vindtät, igår. Den var ny för våren. Jättefin! Tror ni man kan använda den redan, med en tröja under, i åkpåse i vagnen?

• Mamma2001

pannisen

ja har du åkpåse etc i vagnen kan du definitivt använda den Rött är ju snyggt! Funderar på en brun till vår lille men de hade inte kommit in än (de nya fleeceoverallerna) då jag var i butiken här...

• Cashew

Hej! Tänkte fråga er som är mer Pop-vana än vad en annan är. Jag såg i nån tidning igår där de visade olika sånna där "figursydda" filtar, att Pop hade sånna till ett hyfsat pris. Alltså en såndär flecefilt med ben och luva som man virar om babyn med.

Var inne och kikade på Pop's hemsida men kunde inte hitta någon.
    Nån som har sett dessa filtar i butik? eller nån som hittar den på hemsidan?

Svar på tråden Polarn o Pyret beroende del III