• Titti91

Påverkar en TV i sovrummet sexlivet?

Jag har personligen inte en TV i sovrummet men har många vänner som har det. Jag tror att en TV i sovrummet kan vara positivt för sexlivet. Man kan kolla på porr tillsammans enklare om man vill. TV gör att man dröjer sig kvar i sängen på morgonen och då kanske man hinner bli kåt!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Påverkar en TV i sovrummet sexlivet?
  • Anonym (ört)

Jag har läst att tv i sovrummet är negativt för nattsömnen. Därav ingen tv i sovrummet. Har dessutom barn så att man stannar i sängen med tv där funkar inte heller, tyvärr.

• P30

TV i vilket rum som helst är dåligt för sexlivet. Det vet ju alla att om tv-nätet slås ut så är det alltid fullt nio månader senare på bb.

Vi har kastat ut tv:n och har sex eller pratar istället.

Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
  • Anonym (My side)
    P30 skrev 2013-12-01 01:36:13 följande:
    TV i vilket rum som helst är dåligt för sexlivet. Det vet ju alla att om tv-nätet slås ut så är det alltid fullt nio månader senare på bb.

Vi har kastat ut tv:n och har sex eller pratar istället.

Jag skulle vilja kasta ut dig och ha sex med tv:n.
  • P30
    Anonym (My side) skrev 2013-12-01 01:38:10 följande:
    Jag skulle vilja kasta ut dig och ha sex med tv:n.
    Du har tur, du slipper kasta ut mig. Jag är ju redan upptagen.
    Sätt på tv:n allt du vill!
    Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
  • IsDimma

Jag tror snarare att det är negativt med tv i sovrummet. Leder till sämre sömn och för mycket tv-tittande.

• Jojohanna

Jag är övertygad om att TVn försämrar sexlivet. det är ju bara att jämföra med när man har en tv i vardagsrummet, allas fokus dras mot TVn och samtalen tystnar.
    Om man någon gång vill piffa (?) till sexlivet med en porrfilm så är det ju bara att plocka in datorn eller paddan eller varför inte helt enkelt flytta sexet dit TVn är?

• NyttNamn
    Jojohanna skrev 2013-12-12 15:49:34 följande:
    Jag är övertygad om att TVn försämrar sexlivet. det är ju bara att jämföra med när man har en tv i vardagsrummet, allas fokus dras mot TVn och samtalen tystnar.
    Om man någon gång vill piffa (?) till sexlivet med en porrfilm så är det ju bara att plocka in datorn eller paddan eller varför inte helt enkelt flytta sexet dit TVn är?
    Vi har ingen tv i sovrummet... Skulle aldrig skaffa heller! Är övertygad om samma sak som Jojohanna skriver!! 
    Pour some sugar on me...
  • Anonym (Ja)

skulle aldrig få för mig att sätta in en tv i sovrummet, fy så trist! Sovrummet ska man ägna tid åt varandra!

• Anonym (Robban)
    Jojohanna skrev 2013-12-12 15:49:34 följande:

Helt enig!

Tyvärr har jag en hustru som envisas och absolut vill ha en TV i sovrummet - varpå hon sedan ligger och gäspar när vi till slut ligger med varandra, sent inpå natten. (Efter en stund brukar tack och lov gäspningarna ersättas av andra miner och ljud, men det är en annan historia...)

Svar på tråden Påverkar en TV i sovrummet sexlivet?