Alltid hungrig
Hej! Jag vet inte ifall någon kommer kunna ge mig några tips men jag känner att jag vill skriva ändå.
Jag är en människa som blir hungrig väldigt fort efter en måltid, kanske en till två timmar efter så är jag hungrig igen. Efter 5 minuter av hunger så börjar jag må ofantligt illa. En frukt hjälper i kanske 3 minuter, en macka i en halvtimme... Jag förstår inte varför min kropp gör såhär mot mig! Alla andra verkar kunna gå utan mat ganska länge, men jag behöver nästan alltid ha något att knapra på... Om jag går hungrig för länge så kan jag få hypoglykemi, vilket inte är speciellt kul, men det sker framförallt när jag har försovit mig och missat frukosten.
Jag fick tipset om att jag kanske producerar för mycket magsyra och provade därför en kur av omeprazol. Den gjorde att jag inte kunde äta lika mycket mat sen tidigare (och jag kunde redan inte äta så mycket innan), hungern och illamåendet försvann inte.
Illamåendet försvinner direkt om jag dricker ett glas juice, är dock tillbaka väldigt snabbt efter, kan det vara att magsäcken är tom som får mig att må så dåligt? Att magsäcken är liten och blir tom fort?
Vad kan det vara för fel på mig? Är det helt enkelt så här för en del människor? Jag är så trött på det här!