• Anonym (AJ)

Ont i nedre delen av magen, ej gravid

Vaknade i morse med rejäl värk i nedre delen av magen samt lite åt höger. Värken är molande och ömmar ordentligt. Mår för övrigt väl, ingen feber. 

Jag är en person som drar mig för att gå till doktorn så avvaktar nog in i det längsta men blir ju såklart orolig. Kanske problem med tarmarna, äggstockarna etc.. Någon som haft samma symtom?

• Svar på tråden Ont i nedre delen av magen, ej gravid
  • Anonym (..)

Har haft så också nu sista veckan. Fast mer ilningar runt höger sida och runt naveln ner mot underlivet...
    Har funderat på ringa gyn, men precis som du drar jag mig för att gå till doktorn

• Theresemingert

Diarré? Förstoppning?

Ingen feber alltså? Haft liknande innan?

Gör de ont om du trycker på stället där du har ont? Alltså om smärtan ökar? Om de inte gör de så prova att trycka på stället ett par sekunder och sen släpp snabbt , gör de ont?

• Anonym (AJ)

Funderar med på gyn men tänkte avvakta någon dag för att se hur det artar sig .. 

Nä ingen diarre eller förstoppning. Däremot lite allmänt gasig i magen!
    Inte direkt haft ont på detta sättet innan. Känns något bättre nu men ömmar fortfarande. Är inte en direkt punkt jag har ont på utan mer området under naveln o höger sida ... Konstigt Obestämd

• Anonym (AJ)
    Mizzlundell skrev 2013-12-03 10:56:10 följande:
    Blindtarmen ?
    Nä det brukar vara mer i mitten av buken o sen dra sig åt höger tror jag :)
Svar på tråden Ont i nedre delen av magen, ej gravid