• 7 michelingodingar

Går inte att logga in på blogspot!!!!

Finns det fler som har sina bloggar på blogspot.com? Har ni problem med att logga in?

Jag har en blogg men under den senaste veckan så går det inte att logga in på min blogg och göra nya inlägg, jag behöver hjälp hur jag ska göra för att kunna logga in på min blogg igen!!!!!
    Jag kommer in på själva bloggen och kan läsa mina inlägg men jag kan inte logga in för att göra nya inlägg

Snälla någon som vet vad som kan vara fel och hur jag ska kunna logga in där igen???

• Svar på tråden Går inte att logga in på blogspot!!!!
  • volvo142

Testa att återställa llösenord utan att du är inloggad?

Testat att byta vebläsare funkar inget av de kontakta hemsidan.

• 7 michelingodingar

Tack! Det går inte att återställa lösenord ens, det händer absolut ingenting när jag klickar på logga in. Jag testade att logga in från en annan webbläsare på en annan dator och då kunde jag äntligen komma in på bloggen men varför kan jag inte logga in från min egna dator???? Jag har internet Explorer som webbläsare och det har alltid fungerat att logga in förut så jag fattar inte vad som är fel nu plötsligt

• Maria 434
    7 michelingodingar skrev 2013-12-05 14:44:03 följande:
    Tack! Det går inte att återställa lösenord ens, det händer absolut ingenting när jag klickar på logga in. Jag testade att logga in från en annan webbläsare på en annan dator och då kunde jag äntligen komma in på bloggen men varför kan jag inte logga in från min egna dator???? Jag har internet Explorer som webbläsare och det har alltid fungerat att logga in förut så jag fattar inte vad som är fel nu plötsligt

Jag tror felet är att du har internet Explorer. Du kanske har en gammal version tex, dessa slutar att fungera med google efter ett tag.
    Jag skulle byta till tex Chrome om jag var du. Explorer har så välidigt mycket buggar
Svar på tråden Går inte att logga in på blogspot!!!!