• Daniel12

Äckligaste spritdrycken?

Själv röstar jag på Bäska droppar. Vidrigare skit har jag sällan smakat.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Äckligaste spritdrycken?
  • Gustav Kirchhoff

Utan tvekan Dry Martini, drycken som min underbara mormor alltid skulle bjuda på då hon levde.

Vänder sig fortfarande i magen då jag tänker på denna vidriga och obehagliga dryck. RIP ändå mormor.

• Gomez

Nä.. Hittar inget jag inte gillar.. Skulle vara cider i så fall.  Men cider är ju inte alkohol Solig

• Gustav Kirchhoff

Lite förvånande att rent brännvin ligger så lågt i omröstningen, oavsett om man tycker att bäska droppar och whiskey är äckligt så nog fan måste det vara ännu äckligare att shotta ren sprit?

• Gomez

Ren sprit i en kaffekopp inför en spännande kväll? Det är som att äta dagens frukost. Typ havregrynsgröt. Vet hut. 

Gustav Kirchhoff skrev 2013-12-07 00:57:05 följande:
    Lite förvånande att rent brännvin ligger så lågt i omröstningen, oavsett om man tycker att bäska droppar och whiskey är äckligt så nog fan måste det vara ännu äckligare att shotta ren sprit?
  • Gustav Kirchhoff
    Gomez skrev 2013-12-07 01:02:08 följande:
    Ren sprit i en kaffekopp inför en spännande kväll? Det är som att äta dagens frukost. Typ havregrynsgröt. Vet hut. 
    Så är det såklart, vill man framhäva brännvinets eminenta smak ytterligare så kan man med fördel blanda med riktigt kallt vatten, en sk kallvatten-grogg.

mmm!

(faktiskt godare än att blanda med osötad apelsinjuice)
  • GrönaDruvan

Tequila, whisky.... Avskyr det.

Gin gillar jag inte heller.

Beska droppar aldrig smakat, men är väl nån slags magmedicin, så det är säkert äckligt.

• Gomez
    Gustav Kirchhoff skrev 2013-12-07 01:09:24 följande:
    Så är det såklart, vill man framhäva brännvinets eminenta smak ytterligare så kan man med fördel blanda med riktigt kallt vatten, en sk kallvatten-grogg.

mmm!

(faktiskt godare än att blanda med osötad apelsinjuice)
    Det är frukost.
  • Robert 832
    Michael 310 skrev 2013-12-07 20:37:29 följande:
    Absint

Är det en hyllning eller det äckligaste? Själv är jag riktigt förtjust i det.
Svar på tråden Äckligaste spritdrycken?