Inlägg från: MuppinCowboy |Visa alla inlägg
  • MuppinCowboy

TA - Troll Anonymous

Här kan ni samlas och prata om varför ni är beroende av att starta trolltrådar  {#emotions_dlg.djavulsk}

• Svar på tråden TA - Troll Anonymous
  • MuppinCowboy
    Anonym (rå) skrev 2013-12-06 19:09:55 följande:
    Jag är vad man skulle kunna kalla en periodare. Men jag har nog bara lyckats få med några få trådar på topplistan. 
    Skrattande

• MuppinCowboy
    Anonym (rå) skrev 2013-12-06 19:18:13 följande:
    Det är kul att se hur långt man kan gå innan folk fattar att man trollar. Det är kul när vissa fattar att tråden är fake och börjar bråka med dom som tror att den är äkta. Det är sjukt underhållande. :-P
    Nu börjar vi få en insyn i trollens hemliga liv.. (jag känner mig som en dokumentärfilmare som måste viska för att inte skrämma bort andra trollSkrattande)

Tummen upp till dig 'rå' som har dykt upp, vad är alla andra trollisar?

Jag bjuder på både kaffe och te för dem som vill ha

• MuppinCowboy
    sötare skrev 2013-12-06 19:18:30 följande:
    Är inget troll me kan tycka att trolltrådar kan vara roande att läsa dock så ska de vara riktigt bra skrivna och vissa ämen både vara tabu för det är bara så fel att skrika varg.
    Ja vissa är roliga och underhållande att läsa, de från snusktrollen är inte lika roliga dock.. Obestämd
  • MuppinCowboy

*lägger ut lite godbitar för att locka till sig trollen*

Här sitter jag en godtrogen människa..

Skrattande

• MuppinCowboy
    Anonym (rå) skrev 2013-12-06 19:44:46 följande:
    Det vore kul att få surra med fler troll, gärna troll med bättre fantasi än vad jag har. 
    Jag har nog inte det riktigt i mig, skulle mest bli liknande det här..

Jag är vegetarian men på senare tiden har jag känt mig sugen på kött.. vad ska jag göra?

(och sen postat den här bilden) Skrattande

Fast jag har nog mer dålig humor än troll i mig som sagt Obestämd Skrattande

Allvarligt så tycker jag trollande ska vara roligt, få läsaren att skratta, inte dessa snusktroll för det blir bara klyschigt och vidrigt och fantasilöst, gillar inte snusktroll Skrikandes Kräks

• MuppinCowboy
    Anonym (rå) skrev 2013-12-06 19:53:16 följande:
    Vad är ett snusktroll?
    Dessa människor som ska skriva anonymt om diverse påhittade 'snusksaker', allt som oftast handlar de om deras egna sexfantasier Kräks

Nä fram för mera humortroll! Skrattande

Eller åtminstone inte fantasilösa troll Obestämd

Fast just nu undrar jag var alla troll är, det vara bara du som vågade dyka upp ikväll, men kanske fler vågar ta mod till sig?

Om inte för annat så för att berätta om sina most famous trolltrådar.
    Hade varit intressant att höra tankarna bakom, varför man trollar osv.

• MuppinCowboy
    Anonym (supertroll) skrev 2013-12-06 19:57:16 följande:
    För att det är så otroligt enkelt att trolla här, det tar kraft på egen hand så snabbt. Det är väldigt enkelt att identifiera ingredienserna till en lyckad trolltråd.
    Välkommen! Skrattande

Du har rätt, väldigt många nappar utan att tänka efter
    (jag har nog själv gjort det om jag ska vara ärlig Obestämd)
  • MuppinCowboy
    Anonym skrev 2013-12-06 19:58:46 följande:
    Men vad är utmaningen då? Eller varför?
    Bra fråga

Det är svårare att komma på en bra tråd som inte provocerar men får folk intresserade nog att läsa och förhoppningsvis svara.

• MuppinCowboy
    Anonym (öl) skrev 2013-12-06 20:01:03 följande:
    Finns inga troll på detta forum.

Svar på tråden TA - Troll Anonymous