Inlägg från: Anonym (rå) |Visa alla inlägg
  • Anonym (rå)

TA - Troll Anonymous

Jag är vad man skulle kunna kalla en periodare. Men jag har nog bara lyckats få med några få trådar på topplistan. 

• Anonym (rå)
    Severus skrev 2013-12-06 19:11:06 följande:
    Förstår mig inte på såna, faktiskt
    Det är kul att se hur långt man kan gå innan folk fattar att man trollar. Det är kul när vissa fattar att tråden är fake och börjar bråka med dom som tror att den är äkta. Det är sjukt underhållande. :-P
  • Anonym (rå)

Det vore kul att få surra med fler troll, gärna troll med bättre fantasi än vad jag har. 

• Anonym (rå)
    MuppinCowboy skrev 2013-12-06 19:52:24 följande:
    Jag har nog inte det riktigt i mig, skulle mest bli liknande det här..

Jag är vegetarian men på senare tiden har jag känt mig sugen på kött.. vad ska jag göra?

(och sen postat den här bilden) Skrattande

Fast jag har nog mer dålig humor än troll i mig som sagt Obestämd Skrattande

Allvarligt så tycker jag trollande ska vara roligt, få läsaren att skratta, inte dessa snusktroll för det blir bara klyschigt och vidrigt och fantasilöst, gillar inte snusktroll Skrikandes Kräks

Vad är ett snusktroll?
  • Anonym (rå)
    MuppinCowboy skrev 2013-12-06 20:01:14 följande:
    Bra fråga

Det är svårare att komma på en bra tråd som inte provocerar men får folk intresserade nog att läsa och förhoppningsvis svara.

Trådar som bara provocerar är rätt tråkiga tycker jag. På det här forumet kan ju nästan vad som helst vara provocerande. Allt från kanelbullar till mellis på dagis till pojkar i rosa kläder.
  • Anonym (rå)

Kommer ni ihåg hon som trodde att hon hade blivit såld till utomjordingar av sina föräldrar?

• Anonym (rå)
    TröKllS skrev 2013-12-06 21:47:33 följande:

Vill läsa denna tråd! Någon som sitter på en länk, please?
    Jag tror inte att den finns kvar tyvärr. Men det roliga med den där tråden var att den vart flyttad till sandlådan efter en massa larviga inlägg från folk som trodde att det var en trolltråd. Men de som trodde att den var äkta lyckades få det tillbakaflyttad till känsliga rummet och de som först trodde att den var fake ändrade sig och trodde att den var äkta. haha
Svar på tråden TA - Troll Anonymous