Inlägg från: SupersurasunkSara |Visa alla inlägg
  • SupersurasunkSara

TA - Troll Anonymous

Jag säger bara ANOF Hjärta 

Ang effektiva sätt att få folk att bli upprörda så tippar jag på att skriva att man är älskarinna och skiter i att det finns en fru.

• SupersurasunkSara
    Johanna2901 skrev 2013-12-07 09:34:51 följande:
    Du är så jävla provocerande. Du lägger dig i varenda tråd du hittar, och tror du vet allt. Gå hem. Du är ett troll.
    Japs! Thats me! Fast jag är hemma så dit kan jag inte gå. 
    MuppinCowboy skrev 2013-12-07 09:30:15 följande:
    Nu visar dem sina ansikten

Skrattande

(Måste också fråga - ANOF, ser det ordet/namnet dyka upp ibland.
    Troll/legendar/ord för trolltrådar? Som ny har man ingen aning så utbilda oss gröngölingar Skrattande)

ANOF är  inte bara en trollegend, hon/han är TROLLET över alla troll. Underbara trådar om svanar och skottkärror, om diskriminering på badhus osv. Fantastisk helt enkelt

• SupersurasunkSara
    MuppinCowboy skrev 2013-12-07 10:13:42 följande:
    Svanar och skottkärror? haha ha ja det låter ju onekligen formidabelt Skrattande

Min personliga åsikt är att trollande ibland rolig, men också tyvärr ofta väldigt osmakligt

Trollande hör inte hemma i ett 'Känsligt Forum' det är att behandla dem som verkligen har problem respektlöst, så varför inte bara trolla i andra delar på FL forum - Det är detta som är baksidan med att man får vara anonym, å ena sidan behöver de som skriver om mer eller mindre allvarliga saker det medan de som bara trollar eller hånar inte behöver det.

Jag har mer emot hånfulla kommentarer från både anonyma och icke anonyma än från Troll
    Jag ogillar också trollande i känsliga rummet, ibland tas det ju upp saker som faktiskt händer irl, som andra faktiskt behöver hjälp med på riktigt och dessa kan bli anklagade för troll och kanske inte vill skriva mer och får då ingen hjälp.
    Måste erkänna att jag kan bli hånfull i de fall jag är övertygad att personen är ett troll.
  • SupersurasunkSara
    h8him skrev 2013-12-07 10:45:56 följande:
    Underbart! Nu är dagen räddad.
    Den manliga grannen är ju underbar! Och genialiskt uttänkt.
Svar på tråden TA - Troll Anonymous