Inlägg från: Anonym (supertroll) |Visa alla inlägg
  • Anonym (supertroll)

TA - Troll Anonymous

För att det är så otroligt enkelt att trolla här, det tar kraft på egen hand så snabbt. Det är väldigt enkelt att identifiera ingredienserna till en lyckad trolltråd.

• Anonym (supertroll)
    MuppinCowboy skrev 2013-12-06 19:59:14 följande:
    Välkommen! Skrattande

Du har rätt, väldigt många nappar utan att tänka efter
    (jag har nog själv gjort det om jag ska vara ärlig Obestämd)
    En gång hade en vän till mig alla trådarna på heta ämnen, det var rätt grymt.
  • Anonym (supertroll)
    Anonym skrev 2013-12-06 19:58:46 följande:
    Men vad är utmaningen då? Eller varför?
    Utmaningen är att folk ska tro på det man skriver och fortsätta tråden själva och ignorera dom som skriver troll. Varför ja varför, för att det är roligt att veta att man kan kontrollera människor och styra dom.
  • Anonym (supertroll)
    Anonym skrev 2013-12-06 20:03:01 följande:
    Det är inte ett piss svårt.
    Abort
    Otrohet
    Invandring
    Svärmor

sen är det bara att variera.
    Precis otrohet är väldigt effektivt.

Idag när jag kom hem så hittade jag ett par stringtrosor i latex i min mans väska, är han otrogen? Ikväll ska jag ta upp det med honom.
    En sån här trådstart går sällan fel.

En annan klassiker som går att köra gång på gång är något i stil med, min man har inte kommit hem flera dygn, sist jag hörde från honom så ringde han och lät rädd. Detta kommer alla tycka är spännande och strunta helt i om det är sant eller ej.
  • Anonym (supertroll)

Pyret ta det lite lugnt med spekulationerna nu, det är inte helt okej att spekulera vilka trådar som är troll här.

• Anonym (supertroll)
    Anonym (pyret) skrev 2013-12-08 19:05:23 följande:
    Varför får man inte spekulera? 
    Det är helt enkelt mot fls regler. Vet inte om det gäller i externa trådar men troligtvis gör det.
  • Anonym (supertroll)
    SupersurasunkSara skrev 2013-12-08 21:51:27 följande:
    Det vet inte jag och inte heller supertrollet vad jag förstod Tror det hänger på om inlägget blir anmält eller inte.
    Det är nog ganska givet att så är fallet, för fl vill knappast att man ska spekulera om vilka trådar som är troll oavsett var man gör det.
Svar på tråden TA - Troll Anonymous