Inlägg från: johanna aa |Visa alla inlägg
  • johanna aa

TA - Troll Anonymous

SupersurasunkSara skrev 2013-12-09 15:09:49 följande:
    Inte TS, men en som skriver inlägg i den
    Jaha tänkte väl :)
  • johanna aa
    SupersurasunkSara skrev 2013-12-09 15:14:41 följande:
    Ts problem i den tråden är oerhört vanligt och det är tyvärr vanligt att vissa provoceras oerhört över att såna känslor finns.
    Ok , ja för nu lever jag själv med barn , men är glad att jag inte har bonusbarn och extramammor -pappor.

Så förstår dom som känner så.
  • johanna aa
    turbansmurfen skrev 2013-12-09 16:00:11 följande:
    Trollning är ju jättekul om man lyckas göra ett bra inlägg som rör upp känslor och provocerar...

Gärna en TS som engagerar människor av olika åsikter så att de börja bråka i tråden utan att TS/Trollet själv måste driva konversationen...
    Vad kan det vara för ämnen?
  • johanna aa
    SupersurasunkSara skrev 2013-12-09 16:00:56 följande:

Tja, beror ju på. Vissa saker trollar man inte om anser jag.
    Man trollar inte om , pedofili, handikappade barn, misshandel, våldtäkter, självmord etc.
  • johanna aa
    SvenGlen skrev 2013-12-09 16:09:06 följande:
    Vilka ämnen är tabu?
    Man trollar inte om , pedofili, handikappade barn, misshandel, våldtäkter, självmord etc

Eller vad tycker du?
  • johanna aa
    turbansmurfen skrev 2013-12-09 16:12:12 följande:
    Så komiker får inte skämta om detta heller? Känns helt klart som att många ståuppare skojar om sånt här....
    Pedofili? Det är fruktansvärt.
  • johanna aa
    turbansmurfen skrev 2013-12-09 16:19:45 följande:
    Må så vara, men det känns som det finns få gränser i samhället... Däremot kan jag hålla med om att trolltrådar om pedofili, övergrepp, självmord etc är ganska smaklöst
    Jo just pedofili och självmord.

Om någon skulle skapa en tråd om en pedofil på sin förskola och det är ett troll, smaklöst.
  • johanna aa
    turbansmurfen skrev 2013-12-09 16:23:12 följande:
    Personligen kan jag knappt låta bli att jävlas med såna som lider av hittepå som tex borderline och bipolaritet... Jag blir provocerad av att det finns de människor som lever genom sin diagnos och rättfärdigar vad fan som helst med diagnosen. Egentligen är det bara att ta av sig offerkoftan och skärpa till sig!
    Hittepå? Jag vet en som är bipolär jätte sjuk vill inget annat än att bli frisk.
  • johanna aa
    MajaVira skrev 2013-12-09 16:52:45 följande:

Känner du en jätte?
    Du förstår vad jag menar. Bipolär är en allvarlig sjukdom.
  • johanna aa
    turbansmurfen skrev 2013-12-09 18:01:13 följande:
    Ja, det är din åsikt det...
    Personen jag känner ligger på psyket 1- 3 gånger om året, ja det är allvarligt.

Finns olika grader kan jag påpeka. Är som cancer stor skillnad vilken sort och hur allvarligt.
  • johanna aa
    turbansmurfen skrev 2013-12-09 18:01:13 följande:
    Ja, det är din åsikt det...
    Är turbansmurfen en som brukar trolla?
  • johanna aa
    turbansmurfen skrev 2013-12-09 22:47:48 följande:
    Är det en fråga eller en åsikt?
    En fråga Glad Tänkte mest på ditt namn
  • johanna aa
    MuppinCowboy skrev 2013-12-10 22:07:07 följande:
    Trots mail till supporten så har jag inte fått något svar.

FL lyckades rätt bra med att begrava den här tråden, tack så mycket. Men trådar med orden CP-barn det får finnas på Känsliga RummetDrömmerSkrikandes
    Den tråden är rolig :)
  • johanna aa
    sär skriven skrev 2013-12-12 14:00:42 följande:
    Jag ställer mig tveksam till om man kan kontrollera vad som är sant och inte sant. 
    Moderatorerna får väl göra hembesök, sammanföra register och så vidare,,,,Flört
  • johanna aa
    sär skriven skrev 2013-12-12 14:05:32 följande:
    De är välkomna hit! :)
    Ja du ser ju ut som ett troll Glad
Svar på tråden TA - Troll Anonymous