Inlägg från: sär skriven |Visa alla inlägg
  • sär skriven

TA - Troll Anonymous

Moderator skrev 2013-12-12 12:12:52 följande:
    Appappappapp!

Det är inte tillåtet att peka ut enskilda trådar som "trolltrådar"

Om du misstänker att det är en trolltråd skriv inget i tråden utan anmäl den till granskning.
    De flesta trådar som anmäls som trolltrådar är hör och häpna sanna och för den som då fått sin tråd kapad av trolljägare upplever sig som kränkt. Det är inte acceptabelt.
    Anmäl och låt moderatorerna granska.

Tråden kommer att rensas från inlägg där enskilda trådar pekas ut. Denna gången utan påföljd. Fortsätter det efter detta meddelande kommer sådana inlägg tas med påföljd.
    Seriöst, hur vet ni vilka trådar som är äkta och vilka som är troll? Jag kan ju påstå mig,  anonymt, ha problem med att lukta Gamle Ole ur stjärten, hur ska ni veta om det är sant eller inte?
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • sär skriven
    SupersurasunkSara skrev 2013-12-12 13:30:37 följande:

Moderatorerna kan väl, om jag inte fattat det fel, kolla vilka som skrivit anonymt, om inte annat så finns något slags system där de kan maila den som skrivit en sak anonymt och påpeka att ett inlägg blivit borttaget för att det citerar ett inlägg som tagits bort.
    Men det säger ju ingenting om sanningshalten i ett inlägg. Det är faktiskt lika omöjligt för moderatorerna att veta om jag trollar som det är för er andra. Jag undrade därför vad Moderator menade med att många av de trådar som anmäls för trolleri är sanna och trådskaparna känner sig kränkta. Hur fan kan de veta det? :)
  • sär skriven
    SupersurasunkSara skrev 2013-12-12 13:50:48 följande:
    De har väl frågat och valt att lita på det personen säger? Eller så kanske någon har skrivit att denne är en 21 åring från Ystad men bevisligen är en 40 åring från Nässjö. Eller nåt
    Jag ställer mig tveksam till om man kan kontrollera vad som är sant och inte sant. 
  • sär skriven
    johanna aa skrev 2013-12-12 14:02:25 följande:
    Moderatorerna får väl göra hembesök, sammanföra register och så vidare,,,,Flört
    De är välkomna hit! :)
  • sär skriven
    johanna aa skrev 2013-12-12 15:03:20 följande:
    Ja du ser ju ut som ett troll Glad
    OH ja! :)
Svar på tråden TA - Troll Anonymous