• synthpop

Lärling söker tatuerare

I Göteborgsområdet! Kan just du tänka dig att ta emot en ambitiös 22 årig tjej som lärling!? Tveka inte att höra av dig!

• Svar på tråden Lärling söker tatuerare
  • EnAnonumius
    synthpop skrev 2013-12-06 19:37:04 följande:
    I Göteborgsområdet! Kan just du tänka dig att ta emot en ambitiös 22 årig tjej som lärling!? Tveka inte att höra av dig!
    Tja kanske inte det bästa sättet att hitta någon tatuerare att vara lärling hos på detta sättet via ett forum.

Om du verkligen vill bli en tatuerare konstnär, varför går du inte runt på olika studios i Göteborg och visar vad du kan genom dina teckningar, och se om du får någon som vill ställa upp och vara din lärare?

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • synthpop

Självklart fick jag den reaktionen.

Men hade jag haft möjlighet hade jag såklart gjort det, just nu är det annorlunda.

• EnAnonumius
    synthpop skrev 2013-12-06 20:13:39 följande:
    Självklart fick jag den reaktionen.
    Men hade jag haft möjlighet hade jag såklart gjort det, just nu är det annorlunda.
    Jupp.

Om du har scanner så kan du ju scanna in bilderna (eller låna någons polares) och så kanske du kan maila runt. De flesta studios har ju hemsida och har ju en email adress att kontakta på, så bara mailarunt och fråga. Funkar säkert nästa lika bra som att springa runt... Flört

Tatueringsyrket är ju lite speciell när det kommer till detta när det gäller lärlingar gentemot andra yrken s.a.s.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Svar på tråden Lärling söker tatuerare