Inlägg från: Anonym (trådstartaren) |Visa alla inlägg
  • Anonym (trådstartaren)

Jag orkar inget!!

hej igen och tack för fina svar, allt har hänt senaste veckorna och månaderna mycket på kort tid. tror nog bara jag måste låta mig vila o sörja o sänka kraven och skita i vad andra tror tycker o tänker om jag är lat eller taskig eller självisk, jag måste nog tillåta mig vara lite självisk, svårt för mig som annars alltid är "den som finns" "glädjespridaren och allas solstråle. dom och jag får helt enkelt acceptera att det inte är så, just nu, hoppas jag kommer tillbaka till den jag var innan denna mörkaste av höstar. kram och tack alla fina snälla vackra rara
    god jul till er

• Anonym (trådstartaren)

ps, tror ni att gå på massagé, ta bad, promenera med hunden, lyssna på avslappningsband, yoga och sånt kan hjälpa mig tillbaka till den jag var och kan vara bra för att "dämpa allt jag känner" jag vill inte ta alkohol droger tabletter eller sånt, tror mer på att våga känna o hantera här o nu o inte skjuta upp det med hjälp av tabletter, tänker jag fel? igår när jagskrev hade jag en svacka och jag gör mer än dushar äter o sover, massor faktiskt, men jag hade en dålig dag och såg liksom ner på mig själv. ni har rätt ni som skrev att jag gör tillräckligt o mer än jag tror osv. tack snälla

Svar på tråden Jag orkar inget!!