• Linnez

Gravid, singel och dejtar?

Själv känner jag mig som en fet kossa, är i vecka 24 och att dejta känns ju inte som något alternativ. Sedan vill man ju ha något som håller

• Linnez
    Ernst Hugo skrev 2013-12-15 16:37:35 följande:
    Linnez@

Varför skulle det inte hålla med någon du träffade nu?
    Jag tror inte att en man skulle vilja att det var så kul, jag är ensam gravid och ingen pappa som är intresserad om ungen lever eller dör. Blir ju kanske lite känslomässigt komplicerat att satsa på ett förhållande med en annan man när man ska föda barn om tre månader. Känns som att det skulle vara svårt att vara ensam förälder med en nyförlöst och skaffa ett förhållande på samma gång. Känns ju som att man isf tvingar på den nya mannen ett barn. 
  • Linnez

Jo det är klart det skulle funka då! OM jag träffar han om två veckor eller två år så måste han ju vilja ha barnet med, skulle ju inte funka annars. 
    Jag är inge bra på det där med dejting alls tyvärr :/
    Alla kör ju via nätet nu, vad ska man skriva då?

• Linnez
    Ernst Hugo skrev 2013-12-15 17:20:03 följande:
    Linnez@

Skriv från hjärtat, skriv dom det känns, berätta som det är, skriv om det som du gillar, skriv om det du önskar. Försök undvika upprepade versaler och långa beskrivningar av det du ogillar
    Jo det är klart . Har bara dålig erfarenhet, visar sig att jag alltid faller för fel, som så många andra. Men det kommer väl när det kommer. Är iaf ung än, som tur är Skrattande
  • Linnez
    Ernst Hugo skrev 2013-12-19 08:36:37 följande:
    Linnez@

Hur går det för dig?
    Ja snackat med en kille på en sida, dock vet han inte att jag är gravid.
    Så får väl se m han vill ses eller inte:)
  • Linnez

Allt i ordning med pappan?
    Om det inte finns nån då? Eller han finns, men sopat det under mattan

Svar på tråden Gravid, singel och dejtar?