Inlägg från: missmöllan |Visa alla inlägg
  • missmöllan

Gravid, singel och dejtar?

jag är gravid i v23 och singel och jag finner det enormt svårt att förhålla mig till det. ensam och kärlekskrank som attans men som tidigare tjejer skrivit så vem fan vill dejta en i detta tillståndet? man är ju inte ute på krogen direkt och vad gör man annars. och som någon tidigare skrev på dejtingsidor kan folk vara otroligt elaka och dömande så att regga sig där och gå ut med sitt tillstånd är inget man gör i första taget.
    ett jävla skit är det....

• missmöllan

Det råder ju en enorm brist på män av rätta virket. Eller det kanske är fel uttryckt. Det finns säkert bra män men ont om sådana som man BÅDE är attraherad av och som är bra. Sen tillkommer ju den här lilla nackdelen att man inte träffar folk på samma sätt som när man inte är gravid och män är ju inte direkt kända för att bjuda ut kvinnor de bara träffar eller ser ute. Vi har ju ingen direkt dejtingkultur här, rätta mig om jag har fel :)
    Skulle jag träffa någon som jag var intresserad av och som bjöd ut mig skulle jag inte bry mig ett spår om vad omvärlden tyckte. Sen är det ju också svårt att lita på någon igen (iaf för mig) man har ju gjort det förr och nu sitter man här ensam, dumpad och gravid.....värdigtDemon 

Svar på tråden Gravid, singel och dejtar?