Inlägg från: badkrukan |Visa alla inlägg
  • badkrukan

Gravid, singel och dejtar?

Ernst Hugo- Tänder du på gravida, är det "din" fetisch?

Man börjar ana ett visst mönster, känns som om du sitter och "groomar" för att få tag på gravida som kan uppfylla dina önskningar.

Du säger att det finna många som vill dejta gravida, mer än bara som ONS. . Ja så pass länge som hon är gravid i alla fall och det kan ju va x antal veckor eller månader långt. 
    Nä fy.

• badkrukan
    badkrukan skrev 2014-01-14 15:49:14 följande:

Du kanske tror att gravida är extra lätta på foten

Ha ha singelgravida avses såklart, så som tråden inleds.
    Att dem uppenbarligen har "fått till det" eftersom dem är gravida och sen är singel.

Sen vittnar flera, inte alla, i tråden om att det är svårt att dejta med magen sas så då kanske du ser DIN chans att få till det då du tror att dem är "desperata".

Obs! detta ska läsas med en smula humor.
  • badkrukan

ja skillnaden är väl om det klickar och hon är gravid, men som i detta fall LETA efter  just gravida att dejta.. humm.

• badkrukan
    Ernst Hugo skrev 2014-01-14 11:14:09 följande:
    badkrukan@

Du låter arg är du det?
    Nej det är inte min fetisch men jag tycker gravida kvinnor är vackra på ett alldeles speciellt sätt. Jag startade tråden för att jag var nyfiken på om stigmat fanns kvar kring ensam gravid kvinna som dejtar. Jag undrade för att jag själv dejtar och tänkte att det rimligtvis borde finnas gravida kvinnor som är singlar men de syns bara inte i dejtingvörlden vilket jag tycker är en stor förlust för alla singelmän som dejtar. Din lite porrskadade tolkning för du själv stå för kram!
    Om stigmat fanns kvar eller om du kan hoppas, lyckas utröna att stigmat är borta så du kan få chans till fler tillgängliga gravidkroppar? Vill utröna dina utsikter till att hitta gravida ? Lite marknadsundersökning ?
Svar på tråden Gravid, singel och dejtar?