• 1234568

Gravid, singel och dejtar?

Underbart att se att det finns män som gillar även gravida kvinnor :) Att vi gravida inte syns i dejtingvärden beror säkert till en del på att det skriker om oss "hon har en man". Inte så många som skulle komma fram och ragga på krogen just av den orsaken..

Sedan så rör ju sig inte gravida på såna platser. Finns säkert undantag, men själv så skulle jag inte våga röra mig på en krog där det finns fulla människor som lätt knuffar sig fram med armbågarna..Skulle kännas osäkert. Och sen problematiken i att vi inte alltid mår så bra..det är allt från illamående, gasbesvär till bröst som är så ömma så man inte vill någon rör vid dom, och det påverkar säkert viljan att dejta.

Sen finns det ju en problematik med den delen att det finns en pappa till barnet. Och även om det är slut med honom förhållandemässigt, så är han ju ofta en stor del av sammanhanget i början med barnet. Och det där med att komma överens är säkert inte alltid lätt just då.

Jag är ensam och gravid, med tvillingar. Och min kille valde vara otrogen och sen gå, komma tillbaka, vara otrogen igen..Och nu är han inte välkommen i mitt liv längre. Såklart i barnens, men inte som partner till mig. Jag skulle säkert kunna tänka mig dejta någon om möjligheten dök upp, men jag kommer nog inte aktivt söka mig en ny partner just nu. Men tummen upp för er killar som har en så bra inställning, det glädjer mig att höra :)

Svar på tråden Gravid, singel och dejtar?