Inlägg från: Ernst Hugo |Visa alla inlägg
  • Ernst Hugo

Gravid, singel och dejtar?

Ni får söka er till Malmö

• Ernst Hugo

Lillabingo@

Börjar du själv se ett mönster bland dina inlägg?

• Ernst Hugo

Lillabingo@

Kan det finnas ngn direkt koppling mellan pessimistisk hållning och uteblivet resultat?

• Ernst Hugo

Linnez@

Hur går det för dig?

• Ernst Hugo

Undrar om fler har åsikter

• Ernst Hugo

Rizzia@

Ja två gånger. Dessvärre kände jag att andra saker i våra resp livsval inte stämde i båda fallen.

Har du själv erfarenhet ?

• Ernst Hugo

Rizzia@

Livet är alltid onödigt komplicerat Är kemi och förtroende rätt så kan graviditet vara en tillgång istället för belastning!

• Ernst Hugo

Linnez@

Vet inte om jag skall gratulera eller vara avundsjuk

Rizzia@

Är kemin rätt och kvinnan har allt i ordning med pappan så är modet att dejta under graviditet tecken på styrka och personlighet för mig ! Det gör oxå att andra kommande situationer känns lättare kanske.

Dessutom är det så enastående vackert

• Ernst Hugo

Linnez@ Allt i ordning är detsamma som att det finns praktisk och själslig ro för mamman kring det gemensamma föräldraskapet

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Ernst Hugo

missmöllan@ Tror att du är både vacker och spännande som person, om man kan skriva som du gör Är det omvärldens dömande eller bristen på män av rätta virket som är värst?

• Ernst Hugo

badkrukan@

Du låter arg är du det?
    Nej det är inte min fetisch men jag tycker gravida kvinnor är vackra på ett alldeles speciellt sätt. Jag startade tråden för att jag var nyfiken på om stigmat fanns kvar kring ensam gravid kvinna som dejtar. Jag undrade för att jag själv dejtar och tänkte att det rimligtvis borde finnas gravida kvinnor som är singlar men de syns bara inte i dejtingvörlden vilket jag tycker är en stor förlust för alla singelmän som dejtar. Din lite porrskadade tolkning för du själv stå för kram!

• Ernst Hugo

Visst finns det omständigheter som gör det lite krångligt att dejta enmgravid. Dock kan det bli krångligt med vilken dejt som helst pga omständigheter eller bagage

Svar på tråden Gravid, singel och dejtar?