Inlägg från: Anonym (Mia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mia)

Var hittar man tjejer som vill ha en cuckold-man?

udda man lkpg skrev 2013-12-09 10:31:34 följande:
    Skaffa en "vanlig" tjej och övertala henne.

Övertala ska du nog inte... men borde finnas andra egenskaper hos en kvinna man ska dela sitt liv med som är viktigare... eller? Hitta nån du tycker om och ERBJUD henne att hon kan få ha kvar sin sexuella frihet. Många kvinnor skulle (efter att ha smält idén) bara bli glada och tacksamma för att både äta kakan och ha den kvar. Andra inte dock. Sen ska hon ju tända på svarta också ju.... Fast andra saker känns som viktigare när man väljer livskamrat. Men vi som älskar livsstilen finns, men jag har redan världens bästa man. Lycka till.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Tjej 28) skrev 2013-12-12 17:55:26 följande:
    Jag skulle kunna tänka mig att ha ett öppet förhållande med en trevlig kille, men inget förhållande som helst med en man som använder ordet neger.

Förstår inte varför nån tjej skulle tacka nej till att ha en trogen underbar man hemma och samtidigt få ha äventyr också.... äventyr som gör mannen lyckligare och gladare. Jag kan knappt förstå att det finns att ha det så bra.
  • Anonym (Mia)
    Frogo skrev 2013-12-19 16:23:28 följande:
    Tror det är rädsla kanske att han en dag också vill. Förstår att du är tacksam. En riktig cuckold är dessutom hundra procent trogen så det kan inte bli bättre.

Nop, kan det inte. Har fortfarande svårt att fatta vilken tur jag haft.
  • Anonym (Mia)
    Frogo skrev 2013-12-19 16:23:28 följande:
    Tror det är rädsla kanske att han en dag också vill. Förstår att du är tacksam. En riktig cuckold är dessutom hundra procent trogen så det kan inte bli bättre.

Nej jag vet, hihi.
  • Anonym (Mia)
    abc3v skrev 2013-12-13 23:01:54 följande:
    Synd att du redan har en man :(

Jag har flera, hehe. Fattar du hur bra jag har det.
  • Anonym (Mia)
    Frogo skrev 2014-01-10 09:27:30 följande:
    Hehe. Du är lyckligt lottad du.

Jag vet. Är väldigt rädd om min gubbe. Tror ganska många kvinnor innerst inne skulle vilja ha samma frihet som jag. Vill inte glömma bort hur mycket jag har att vara tacksam över.
  • Anonym (Mia)
    Lizzy 488 skrev 2014-01-10 18:42:26 följande:
    Jag fattar inte... Ska jag ha en vit man och bara sexa med en svart man ? I så fall...? Varför det ? 

Om du är en Hotwife har du sex med vem du vill inom de gränser ni satt upp i relationen.
  • Anonym (Mia)
    Lizzy 488 skrev 2014-01-10 18:46:05 följande:
    Coolt men jag är så nykär just nu så jag är rätt nöjd men man kan ju överväga det ? 

Absolut.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Hönan) skrev 2014-01-10 21:45:06 följande:
    Ikväll skall min cuckold träffa sina vänner för en filmkväll

Det där är fortfarande hönor... Sover du igenom alla lektioner i skolan??
  • Anonym (Mia)
    Cuckolftw skrev 2014-02-15 21:02:09 följande:
    Får man anmäla sig frivillig? ;D

Har så jag klarar mig.
Svar på tråden Var hittar man tjejer som vill ha en cuckold-man?