Inlägg från: Anonym (Man 52) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man 52)

Var hittar man tjejer som vill ha en cuckold-man?

Anonym (Roquest) skrev 2019-01-31 18:52:47 följande:

Hur pass vanligt är just cuckold och hur startar man liksom om idén faller in

Vi hade en trekantsman här ett par gånger,skulle ses igen, jag kunde inte vara med så dom hade det skönt på två.
  • Anonym (Man 52)
    Anonym (Hotwife) skrev 2019-02-05 11:31:15 följande:

Jag är en hotwife. Ibörjan var jag skeptisk men efter att ha haft sex med några, så är det en fantastisk möjlighet som ytterst få har. Sexlivet med min man har också blivit bättre. Kan verkligen rekommendera det

Märkte även du hur lusten och villigheten ökade?
  • Anonym (Man 52)
    Anonym (Hotwife) skrev 2019-02-05 11:43:03 följande:

Ja, sexlusten ökade

Upplevde detsamma här. En magisk upplevelse då hon hade manligt besök första gången på egen hand då jag var på jobbet. Har du gjort liknande?
  • Anonym (Man 52)
    Anonym (Hotwife) skrev 2019-02-05 11:55:00 följande:

Första gången så var jag hos en man och hade sex och när jag kom hem så berättade jag detaljerat och sedan hade jag sex med min man. Var en helt fantastisk upplevelse

Vet precis vad du menar. Anara att din man tände till av det du nyss gjort ? Lust att skriva privat pm?
  • Anonym (Man 52)
    Anonym (Hotwife) skrev 2019-02-05 12:04:40 följande:

Det hjälper honom med hans egna hormoner. Att "vinna" tillbaka mig. Vi är helt överens och har ett bra sexliv. Jag har mer sex nu än för 10 år sedan tack vare att jag får vara en hotwife.

Har du en eller flera älskare? Sex med eller utan kondom?
  • Anonym (Man 52)
    Anonym (Hotwife) skrev 2019-02-05 12:37:45 följande:

Två stycken. Utan kondom och min man har sex med mig så fort som möjligt efteråt. Och ja, de sprutar alltid i mig

Ah,så härligt! Vet dom om varandra dom två killarna? Har du haft båda samtidigt? Har du/ni nån bekant som vet om hur skönt du har det med andra? Ja utan alltid trevligast då man kan se och känna resultatet av busandet!
Svar på tråden Var hittar man tjejer som vill ha en cuckold-man?