Mobbning?
Okej såhär är det, jag orkar inge mer det är för jobbigt.
Jag har riktigt svårt att diskutera mina känslor och det krävdes mycket mod att skriva detta?
Jag kommer hitta på fake namn för att bevara min identitet..
Jag är 13 år och om jag går förbi (vi kallar han Mårten) så kan han bara komma med domdära äckliga kommentarerna som "fyfan vad ful du är"
Vem har rätten att säga så liksom?
På badet tog han tag i min fot drog mig bak och sa nå dumma ord som jag har glömt bort sedan skvättrade han vatten på mig så att jag var tvungen att stanna upp. (är bäst på att simma och jag doppar huvudet i vattnet så jag har inte lång tid på mig att hämta luft så hinner inte få luft när han skvättrar massa vatten) det är så sjukt jobbigt.
Min "bff" är för feg för att säga någonting och alla andra skrattar. jag förlorade nyss min vän pga hennes cykiska problem (terapi är med i det och allt såntdär skit med barnmisshandel) jag vill kunna vara mig själv i skolan. jag är när jag är med folk jag litar på galen och vild och sitter och sjunger falskt när jag badar framför alla, folk visslar åt mig (när jag är i en annan stad) raggar på mig osv.. ja nu e jag ju bara 13 så så många är det ju inte haha men ja.
Jag kan inte vara mig själv, jag är en sån som har lite såhär genomskinliga kläder men inte så man ser hela bh, ja nu till frågan då HUR SVARAR MAN? hur får man stopp på det.
Det är så illa så hade jag haft ett gevär hade Mårtens huvud flygit åt h*vete.