• Liberal

Jag kan inte sova! ångest :(

Nej du är inte ensam! Jag känner igen mig själv, varför kan du inte sova? Vad handlar din ångest om? Kram

• Liberal
    Anonym (sömnbrist) skrev 2013-12-10 02:54:17 följande:
    Känns som att många saker i mitt går åt helvete.. skolan, jobbet :( Jag har haft sömnbrist sen jag var tonåring men haft en period då jag sover helt ok. Nu senaste veckorna har det blivit riktigt jobbigt igen. Nu är det tredje natt som jag inte kan sova. Jag blir galen!
    Har du för mycket då kanske? Kan väl bli tungt med båda skola och jobb eller är det andra saker du funderar på?

Själv har jag suttit med jobb så mycket att jag blivit övertrött, skall ha ett föredrag kl 09:00 imorgon och det skapar en ångest i sig. En kan inte sova ångest som jag misstänker du också har. Skriv av dig nu min vän, jag läser om du vill :)
  • Liberal
    Anonym (sömnbrist) skrev 2013-12-10 03:02:02 följande:
    jag tror inte att det bara räcker att skriva av sig, men tack ändå :)
    Nej det gör det såklart inte :)) har du det bra med familjen och så då? Vad gillar du göra?
  • Liberal
    Anonym (sömnbrist) skrev 2013-12-10 03:15:33 följande:
    Nu har jag gäspat säkert 5 gånger :) Jag ska pröva sova om 5-10 minuter :)
    Vad skönt det låter :)) sov gott nu då, och styrkekramar åt ditt håll. Kram
  • Liberal
    Anonym (sömnbrist) skrev 2013-12-11 23:50:12 följande:
    Jag sov 7 timmar igår natt men idag bröt jag ihop helt pga stress, ångest och depression. Jag ska ringa till min läkare imorgon och be om remiss till en psykolog.
    Det låter som en bra plan tycker jag :) låter ändå skönt med 7 timmars sömn, jag skulle själv behöva det :(
Svar på tråden Jag kan inte sova! ångest :(