Inlägg från: Anonym (Kanske är lesbisk) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kanske är lesbisk)

Hur vet jag? Homosexuell, eller bisexuell?!

Jag har en fråga till er homosexuella/lesbiska..
    När visste ni?! Och hur vet man om man är lesbisk?! Börjar bli mer och mer säker på att jag är lesbisk. Men inte så säker så att jag skulle kunna gå ut med det offentligt, eller för familjen. Min exmake tror att jag är lesbisk, och min vän vet jag inte nu. Men vet att hon har sagt ett fåtal ggr att hon tror att jag är bi!!

Snälla ni kan väl svara, och dela med er av era erfarenheter är ni jätte gulliga :)

• Svar på tråden Hur vet jag? Homosexuell, eller bisexuell?!

Puffar :)

Jag gillar deffenitfft tjejer mer än som kompisar! Blir som förälskad när jag ser en riktigt snygg tjej/tjejer!

vampyria2 skrev 2013-12-11 00:30:28 följande:
    Men du jag tror inte att någon annan kan svara på det här, det måste du nog känna efter själv om du är eller inte.

Gillar du tjejer mer än bara som kompisar ja då är du ju troligtvis bi efter som du ändå har levt med en man tidigare.

Och ja, jag har levt med en man tidigare. Men idag tilltalar nästan inte mig någonting. Har väl hänt att jag känt lite attraktion till en kille ett fåtal ggr på sistone. Men väldigt få. Annars tänder jag inte alls så på killar! Men på tjejer! Och blir hur kär som helst, när jag ser en riktigt, riktigt het brud! Har dock inte haft sex, eller hånglat med en tjej än!!

Jag blir visst förälskad när jag ser snygga tjejer! En kille bryr jag mig inte alls om!! Inte som jag gör med en tjej.. Dem är så snygga att jag inte vet vad jag ska ta vägen ;)

Anonym (elin) skrev 2013-12-11 00:53:11 följande:
    Om du har varit förälskad i en man, tänt på en man och älskat en man, så är du definitivt inte homosexuell. 

Man blir inte förälskad bara av att få syn på en snygg människa, men däremot kan man bli attraherad och kåt av det. 

Jag skulle klassa dig som bisexuell. 

Svar på tråden Hur vet jag? Homosexuell, eller bisexuell?!