• imsevims

Tempar/Fertility friend

Ni temparproffs, är det vanligt att tempen först dyker första mensdagen men sen sticker upp till samma nivå som innan mensen igen?

Tempen dök redan på cd24 och mensen kom direkt på morgonen, bara 10 dgr efter äl. Men dagen efter var tempen uppe på samma nivå som tidigare under lutealfasen. Och även följande dag (idag) ligger tempen en bra bit över basallinjen.

Blöder alldeles för mycket för att det ska kunna vara en implantionsblödning/dipp så gravid lär jag inte vara. Men är det inte konstigt att tempen gör så här?

(Har alltså struntat i att registrera mensen som kom cd24 bara för att få kurvan att fortsätta)

• imsevims
    FrokenEmme skrev 2018-02-03 06:18:06 följande:

Fortsatt ökning av kurvan, tog ett test som var negativt. Återstår att se vad som händer nu, hoppas att mensen kommer igång eller att jag får ett fint plus! :)

Hur har det gått?
  • imsevims

Vaknade upp till en alldeles blank app :/ Alla mina data från flera månader tillbaka verkar vara borta! Går jag till AppStore så finns liksom inget att uppdatera.

Någon som varit med om samma? Hur får jag igång appen igen? Och fram för allt, hur får jag tillbaka mina data och kurvor?

Svar på tråden Tempar/Fertility friend