Tempar/Fertility friend
Tack alla! Ni är bäst! Jag hoppas det släpper nu och att jag får en temp stegring! Hoppas!!! :D

Tack alla! Ni är bäst! Jag hoppas det släpper nu och att jag får en temp stegring! Hoppas!!! :D
Jaha... bim+3 idag. Tempen är fortsatt låg men över coverline. Mensen syns inte till och inga känningar att den skulle vara på g. Men kanske är progesteronkrämen som gör att den håller sig borta.
Kan de va så att äl va senare? Du hade väl massa starka äl test typ en vecka? Vad händer om du tar bort flytningarna o ser va ff sätter ut? Hur lång brukar din luthefas va? Tänker om äl va senare typ cd 14 kanske du bara är på äl+11 och då kan du smörja några dagar till. Ifall de skulle va nått så kan de kanske de får chansen att grotta in sig i livmodern. Hmf så skumt med dina svaga test med:/
Det är positivt idag också va? 10/12 fick jag även glad gubbe på CB digital och dagens streck är väl lika starkt som det? Testerna är tagna vid 11-tiden.
Anta att ägget släppte vid 11-12 och vi har sex vid 22, är det kört då? Vet att ägget lever 12h (i bästa fall upp till 24h) men när Äl har varit så tar väl Äl sekretet slut och då tar sig väl inte spermierna fram iallafall? Trots levande ägg? Eller är det inte kört förrän de 24 h passerat?
Ser mer normalt ut. Trist med den låga tempen nu:/ men smörj till typ äl+14 sen blir de nog bäst att sluta smörja om du inte fått ett plus.
Är rätt spännande att följa folk o kan inte sluta:) så har man några som man kommenterat o då bara måste jag fööja dem till plus haha;) har ju själv kämpa som en dåre för att bli gravid:)
Svettats som gris inatt. Haft molvärk som tusan på kvällen och natten så hade svårt att somna. Men tempen är låg. Blir dock mer och mer täppt i näsan så tror jag snarkat (känns som någon dragit sandpapper i halsen på mig) och sovit med öppen mun vilket jag inte brukar.
Då var jag tillbaka här. Blev gravid i oktober men fick missfall i måndags 11+3. Så oerhört sorgligt och ovärdigt men vi ska försöka igen.
Idag steg tempen igen.
Åh härligt!! Det låter ju onekligen lovande då :)
Min temp fortsätter att klättra uppåt.